April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۲۹۳۸
۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
0
پول نیوز - بازار سایپا از شوک روز گذشته عبور کرده، هرچند قیمت‌های نجومی که در هفته‌های اخیر خودنمایی می‌کردند، همچنان در بازار جا خوش کرده‌اند و خبری از بازگشت قیمت‌ها نیست.

به گزارش پول نیوز، خودرو‌های سایپا امروز بعد از افزایش قیمت چشمگیر روز گذشته، امروز به آرامش نسبی رسیده‌اند، طوری که اغلب محصولات این شرکت تغییری در قیمت‌هایشان ایجاد نکرده‌اند. تیبا صندوق‌دار مثل دیروز در بازار ۶۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و تیبا ۲ روی نرخ ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باقی مانده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای تیبا صندوق‌دار حدود ۴۳ میلیون تومان است و ۱۹ میلیون با قیمت روز بازار اختلاف دارد. این اختلاف برای تیبا ۲ که در کارخانه ۵۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود، به حدود ۱۵ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت روز ساینا در بازار تغییری نسبت به دیروز ندارد و ۶۷ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. این قیمت حدود ۱۲ میلیون بیشتر از نرخ مصوب کارخانه است. کوییک دنده‌ای هم با اختلاف ۱۶ میلیونی نسبت به نرخ مصول کارخانه در بازار خرید و فروش می‌شود. قیمت روز کوییک دنده‌ای در حال حاضر ۷۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

پراید تنها افزایش قیمت را در بین خودرو‌های سایپا به نام خود ثبت کرده است. قیمت روز پراید صندوق‌دار سایپا ۱۳۱ در بازار با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به ۵۲ میلیون تومان رسیده است. در طرف مقابل دیگر مدل‌های پراید سر جایشان متوقف شده‌اند. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ مثل دیروز در بازار ۵۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و پراید وانت روی نرخ ۵۹ میلیون تومان متوقف شده است. باید توجه داشته باشید که نرخ مصوب برای قیمت پراید وانت، ۴۰ میلیون تومان است و نشان از اختلاف ۱۹ میلیونی بین بازار و کارخانه دارد.
 
طوفان سایپایی ها خوابید +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: