گردش لاستیک های این تایرساز بیشتر شد؛
کد خبر: ۳۲۳۶۲۴
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
0
پول نیوز - عملکرد «پاسا» در سه فصل از سال جاری به مراتب بهتر از گذشته بود و توانست رشد جالب توجهی در امر سودسازی رقم بزند.

«پاسا» و 764 ريال سود

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «ايران ياسا تاير و رابر» در دوره 9 ماهه منتهی به آذر سال 98 به ازای هر سهم 764 ريال سود محقق کرد و رشد 259 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به نمایش گذاشت.
عمده دلیل رشد سنگین سودآوری، افزایش 74 درصدی درآمدهای عملیاتی است. در این مسیر، علاوه بر افزایش نرخ فروش، از نظر مقداری نیز 500 تن رشد فروش داشته است.
این شرکت برآورد کرده در 3 ماهه پایانی سال 1290 میلیارد ريال دیگر فروش انجام دهد و با درآمد 2638 میلیارد ريالی 9 ماهه، به درآمدی معادل 3928 میلیارد ريالی دست یابد که 68 درصد رشد نسبت به سال 97 نشان می دهد.
از سوی دیگر، 90 درصد از سایر هزینه های عملیاتی کاسته شد و از محل غیرعملیاتی، 12 میلیارد ريال درآمد کسب کرد تا جمع کل سود خالص «پاسا» تا پایان دوره 9 ماهه، به رقم 458 میلیارد ريال برسد.
توسعه محصولات جدید همچون تایرهای نسل جدید تیوبلس، Off-Road و تایرهای رنگی برای اولین بار در کشور، از جمله اقدامات «پاسا» برای فروش بیشتر به شمار می رود.

«پاسا» و 764 ريال سود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: