May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۰۴۶
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
۱
پول نیوز - چهارمین دور از جشنواره سورسامانی ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با جایزه‌های نقدی برگزار می‌شود.

اعطای 50 میلیون تومان جایزه نقدی در جشنواره سورسامانیبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در چهارمین دوره جشنواره سور سامانی ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان که از 28 دی تا 30 بهمن‌ماه برگزار می‌شود، یک جایزه 20 میلیون تومانی و 30 جایزه یک میلیون تومانی به برندگان خوش‌شانس اختصاص داده شده است.


بر این اساس، کلیه اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان می‌توانند در این مدت به ازای پرداخت هر 500 امتیاز، یک شانس شرکت در قرعه‌کشی جایزه 20 میلیون تومانی و به ازای پرداخت هر 100 امتیاز یک شانس شرکت در قرعه‌کشی جایزه 1 میلیون تومانی دریافت کنند.


گفتنی است، مشتریان برای شرکت در قرعه‌کشی هر بخش می‌توانند 20 شانس قرعه‌کشی خریداری کنند.


بر این اساس قرعه‌کشی چهارمین دور جشنواره سورسامانی 4 اسفندماه برگزار و این مراسم از طریق صفحه اینستاگرام سامانیوم به صورت زنده پخش خواهد شد.


علاقه‌مندان برای عضویت در باشگاه یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می‌توانند به سایت https://samanium.sb24.com و همچنین صفحه اینستاگرام سامانیوم به نشانی@samanium مراجعه و یا با مرکز صدای مشتریان بانک سامان به شماره 0216422 تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علی قربانی
Iran, Islamic Republic of
01:52 - 1398/11/30
باسلام
باتوجه به مشکلی که گوشی من وجود داره نمیتونم اپلیکیشن سامانیوم رو دانلود کنم.ازطریق سایت هم نتونستم امتیازها رو تبدیل به بسته قرعه کشی کنم(قسمت خرید بسته ها باز نمیکنه!!)
راه دیگه ای وجود نداره؟
ممنون..
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: