عزم جزم این شرکت برای عرضه اولیه؛
کد خبر: ۳۲۴۶۵۵
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
0
پول نیوز - گزارش های مالی «اکتیو» نشان می دهد که وضعیت سودآوری مطلوبی دارد و روند رو به رشدی را طی می کند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «پدیده شیمی قرن» که در صف عرضه اولیه قرار دارد و قرار است با نماد «اکتیو» وارد جریان معاملات بازار سرمایه شود، به شدت اکتیو شده و در حال انتشار گزارش های مالی خود است تا هر چه سریع تر فرایند عرضه اولیه آن انجام شود.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، شرکت «پدیده شیمی قرن» که تولیدکننده پودر و مایعات البسه است، در دوره 6 ماهه نخست سال جاری با سرمایه 1000 میلیارد ريالی، 1287 ريال سود به ازای هر سهم شناسایی کرد و رشد 288 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته به نمایش گذاشت که عملکرد مطلوبی به شمار می رود.

درآمدهای عملیاتی در پی افزایش نرخ و مقدار فروش، 140 درصد رشد کرده و به 4742 میلیارد ريال رسیده است. «اکتیو» برآورد کرده در سال مالی منتهی به اسفند 98 بیش از 10500 میلیارد ريال درآمد از فروش محصولات کسب کند. شایان ذکر است که در سال مالی 97 حدود 6207 میلیارد ريال درآمدزایی داشت.

طی این مدت، 284 میلیارد ريال هزینه مالی پرداخت و 221 میلیارد ريال درآمد سرمایه گذاری ها محقق کرده است.

در نهایت، 1287 میلیارد ريال سود خالص در یک نیمه از سال 98 به بار نشست و جهش قابل توجهی در سودسازی رقم زد.

«اکتیو» پرسود آمد

گزارش دوره 9 ماهه که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که 1439 ريال سود برای هر سهم محقق شده و رشد 76 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: