May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام خبر داد:
کد خبر: ۳۲۴۹۶۳
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
0
پول نیوز - بازار سرمایه طی هفته ها و ماه های گذشته با افزایش شاخص روبه رو شد که عامل، موجب سوددهی سهامداران این بازار شد.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، طی هفته گذشته سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که قرار است خرید و فروش بازار سرمایه دو طرفه شود که این موضوع از 4 اسفندماه در بازار اجرایی می شود اما؛ این نوع از فروش اما و اگرهای متعددی دارد.
بازار دوطرفه یعنی فروش تعهدی در بازار که این فروش یکی از عوامل کاهش حباب و افزایش ثبات در بازار است.
در حال حاضر اغلب سهم های خرد دچار حباب است چراکه بیش از ارزش واقعی خود در بازار ظاهر شدند و فقط ظاهری جذاب و دل ربا دارند.
محمد کفاش پنجه شاهی مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام در این خصوص بیان داشت: خرید و فروش دوطرفه و یا فروش تعهدی باعث می شود که عمق بازار سرمایه افزایش یابد و جذابیت بازار برای سهامدران بیشتر شود.
این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: این نوع از فروش تهعدی باعث می شود که سود سهامدران افزایش یابد و در نهایت برخی از سهم ها از حالت حباب گونه خود خارج شوند.
محمد کفاش پنجه شاهی در نهایت تاکید داشت: بازار دوطرف باعث افزایش عمق بازار می شود که نتیجه آن افزایش نقش تحلیل و تخصص در بازار سرمایه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: