April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۵۶۸۱
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
0
وزیر صمت گفت: برای واحد‌های تولید مواد شوینده، مجوز‌های ۲۴ ساعته تولید مواد ضدعفونی کننده می‌دهیم.
 
اعطای مجوز‌های ۲۴ ساعته برای تولید محصولات ضدعفونی کننده
به گزارش پول نیوز، رضا رحمانی وزیر صمت در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: تولیدات مواد شوینده نسبت سال گذشته افزایش پیدا کرده است.
 
او گفت: میزان مصرف مواد دستشویی ۱۲۰ هزار لیتر گزارش شده است و ما نیز ظرفیت تولید  را به ۲۵۰ هزار لیتر رساندیم.
 
وی افزود: آمار تولیدکنندگان ماسک بیشتر از رقم علام شده است و طبق مواردی که من بررسی کردم ۴۰ تا ۶۵ واحد تولیدی اقدام به تولید ماسک می‌کنند.

وزیر صمت با اشاره به بی انصافی برخی از افراد سودجو در زمان بحران گفت: روز گذشته تولید کننده اسپری شوینده با بنده تماس گرفت و اعلام آمادگی خود را مبنی بر تولید ضد عفونی کننده  اعلام کرد و از ما خواست تا در قبال تولید و قیمت مصوب وزارت صمت اجازه این کار را بدهیم.

رحمانی گفت: به برخی از واحد‌های تولید محصولات شوینده مجوز تغییر تولید محصول برای ۲۴ ساعت اعطا می‌شود تا تولید محصول مورد نظر سرعت بگیرد. واحد‌های تولیدی وطن دوستی هستند که از روز اعلام بحران اعلام آمادگی کردند.

او ادامه داد: شنیدم قیمت لیمو شیرین افزایش بی حد و اندازه دارد در صورتی که طبق گفته‌های مسئولان مربوط از جمله آقای حریرچی لیمو شیرین چندان تاثیری در درمان و پیشگیری ویروس کرونا ندارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: