April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بهمن 188 میلیارد ريالی در این شرکت؛
کد خبر: ۳۲۵۷۳۴
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
0
عملکرد بهمن ماه «چدن» نسبت به دی ماه با افت 19 درصدی درآمدها همراه بود.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، گزارش عملکرد بهمن ماه شرکت «تولیدی چدن سازان» نشان می دهد که نرخ فروش محصولات با افت مواجه شده است. در حالی که هر تن غلتک در دی ماه به نرخ 247 میلیون ريال به فروش می رسید، در بهمن ماه به 205 میلیون ريال تنزل یافت. دیگر محصول شرکت (بوش) نیز همین وضعیت را دارد.
«چدن» در بهمن ماه 188 میلیارد ريال فروش محصولات خود را به سرانجام رساند که 19 درصد کمتر از دی ماه است. علت آن نیز کاهش نرخ و مقدار فروش غلتک است. محصولات بوش که سهم اندکی از درآمدزایی شرکت دارند، با رشد مطلوب همراه شده اند.
به طور کلی، «چدن» طی 11 ماه اخیر موفق به تحقق 2221 میلیارد ريال درآمد عملیاتی شده که نسبت به 11 ماهه سال 97 نشان از رشد 86 درصدی دارد.
در این مدت، فروش غلتک به عنوان محصول اصلی شرکت 86 درصد بیشتر شده است.

«چدن» عقب نشینی کرد

این شرکت در گزارش قبلی خود برآورد کرده بود طی سال 98 در راستای رشد درآمد و سودآوری پایدار، با بهره برداری و تکمیل طرح های توسعه برنامه فروش خود را از حدود ۱۰،۵۳۸ تن در سال ۱۳۹۷ به ۱۲،۷۱۰تن در سال مالی ۱۳۹۸ افزایش دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: