April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
توصیه همتی در زمان شیوع کرونا؛
کد خبر: ۳۲۶۰۶۴
۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
0
رییس کل بانک مرکزی با توجه به تعطیلی یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کار‌های کشور به علت شیوع کرونا، به مدیران بانک‌ها توصیه کرد در زمینه تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام ها، همراهی لازم را با مشتریان داشته باشند.

بانک‌ها در وصول اقساط با مشتریان همراهی کنند

به گزارش پول نیوز؛عبدالناصر همتی روز یکشنبه با انتشار یادداشتی در اینستاگرام نوشت: این روز‌ها با وجود ریسک فعالیت در شعب بانک‌ها شاهد تلاش‌ها و زحمات کارکنان نظام بانکی برای خدمت به مردم به ویژه در شعب بانک‌ها هستیم و ضمن توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی، از این زحمات قدردانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: براساس شرایط فعلی که موجب تعطیلی یا کاهش برخی از کسب و کار‌های کشور شده، کاهش عایدی برخی واحد‌ها و صنوف و اشخاص حقیقی را نیز در پی داشته است.

رییس کل بانک مرکزی خطاب به مدیران بانک‌ها توصیه کرد که شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی که از این بابت دچار وقفه درآمدی می‌شوند، در نظر گرفته و در زمینه تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام ها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورند و مراعات وضعیت آن‌ها را بکنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: