کد خبر: ۳۲۶۱۵۴
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
0
معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص بازار بیش از 13 هزار واحد صعود را تجربه کرد.

کدام شرکت ها امروز سودده بودند؟

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، شاخص کل بازار سرمایه با 13 هزار و 745 واحد صعود در رقم 529 هزار و 328 واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 4469 واحد رشد  رقم 178 هزار و 939 واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران امروز 815 هزار معامله به ارزش 54 هزار و 2 میلیارد ریال انجام دادند.

در این بازار نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان ، مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران، ملی صنایع مس ایران ، ایران خودرو ، گروه مپنا بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص بازار داشتند.

همچنین بانک‌های تجارت، ملت، خودروسازی ساپیا و ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان نماد های پربیننده این بازار بودند.

آن سوی بازار سرمایه فرابورس نیز روند صعودی داشت و شاخص کل این بازار با 109 واحد رشد به رقم 6784 واحد رسید. در این بازار 461 هزار معامله به ارزش 25 هزار و 717 میلیارد ریال ثبت شد که نسب به روز گذشته کاهشی بود.

فرابورس ایران، مادیرا، ذوب، ومهان و سمگا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر در مثبت شدن فرابورس را گذاشتند.

سهامی ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ریل پردازسیر، س. توسعه و عمران استان کرمان، فولاد هرمزگان و کشت و صنعت شهداب ناب خراسان نمادهای پربیننده در فرابورس بودند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: