April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
رکوردشکنی تجدید ارزیابی در یک شرکت گمنام؛
کد خبر: ۳۲۶۷۵۵
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
0
شرکت بسیار کوچک «ورزیران» درنظر دارد سرمایه خود را با افزایش شدید همراه سازد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «ورزیران» نیز خود را به جمع تجدیدی ها رساند و خبر از افزایش سرمایه بسیار سنگین داد.

این شرکت که در حال حاضر با سرمایه اسمی اندک 20 میلیارد ريالی فعالیت می کند، در نظر دارد مبلغ سرمایه خود را با افزایش شدید 136 برابری، به 2735 میلیارد ريال برساند.

تجدید ارزیابی عرصه و اعیان و کلیه ماشین آلات، تجهیزات و تأسیسات، با هدف  اصلاح ساختار مالي و نزديک شدن اطلاعات حسابداري به واقعيت هاي اقتصادي از جمله نزدیک شدن به ارزش متعارف، در دستور کار «کورز» قرار گرفت.

این افزایش سرمایه سنگین 13 هزار و 575 درصدی که در تاریخ بازار سرمایه کشور بی سابقه است، برای اولین بار در «کورز» انجام خواهد شد. این شرکت از ابتدای تأسیس تا کنون دارایی های خود را تجدید ارزیابی نکرده است.

«کورز» 136 برابر می شود

 

این اقدام نتایج مالی مثبت در بر خواهد داشت و موجب افزایش نسبت مالکانه و افزایش رتبه اعتباری شرکت خواهد شد و به هیچ وجه تغییری در جریانات نقدی آتی ایجاد نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که «کورز» در دوره 9 ماهه سال جاری با رشد 115 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، 64 میلیارد ريال سود خالص کسب کرد و جمع کل سود انباشته را به رقم 193 میلیارد ريال نزدیک کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: