May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
در گفتگوی تلفنی با روسای مجالس کویت و عمان صورت گرفت؛
کد خبر: ۳۲۶۷۶۷
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
0
رییس مجلس شورای اسلامی در گفت و گوهای تلفنی جداگانه با روسای مجلس کویت و عمان اقدامات ایران در مبارزه با کرونا را برای همتایان خود تشریح کرد.

به گزارش پول نیوز، «علی لاریجانی» در این گفت و گوها با تشریح اقدامات انجام گرفته از سوی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مبارزه با انتشار ویروس کرونا گفت: همکاری‌های منطقه‌ای بیشتر و تبادل تجارب در این بخش می‌تواند از گسترش این ویروس جلوگیری نماید.

وی با اشاره به تحولات و بحران های موجود در منطقه، بر ضرورت تداوم گفت و گو و رایزنی‌های سیاسی میان کشورهای اسلامی تأکید کرد.
مرزوق الغانم رئیس مجلس کویت در این گفت و گو با اعلام آمادگی کشورش برای مبارزه با ویروس کرونا گفت: تأمین تجهیزات و همکاری گسترده میان کشورهای همسایه به تسریع در ریشه کنی این ویروس کمک می‌نماید.
خالد المعولی رئیس مجلس عمان هم بر تداوم رایزنی مستمر میان دو کشور ‌در خصوص تحولات منطقه ای، برقراری امنیت و ثبات پایدار در منطقه و بر ضرورت همکاری‌های فیمابین در خصوص مبارزه با ویروس کرونا تأکید کرد.
ویروس کرونا از اواخر آذرماه امسال در ووهان چین شیوع یافت و اکنون به حدود ۱۰۰ کشور جهان گسترش یافته است. این در حالی است که این ویروس از اواخر بهمن ماه با مثبت شدن تست دو شهروند قمی در ایران شیوع یافت. به گفته جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت تا روز دوشنبه - نوزدهم اسفندماه- شمار مبتلایان به کرونا ویروس ۷۱۶۱ نفر بوده اند که از این تعداد۲۳۷ نفر جان باخته اند و ۲ هزار و ۳۹۴ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: