May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۸۵۳
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
0
سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس می‌گوید با توجه به شیوع کرونا و ضرورت در خانه ماندن مردم، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۰۰گیگ اینترنت رایگان خانگی در اختیار تمامی مردم قرار دهد تا در خانه ماندن قدری آسان‌تر شود.

شرایط دورکاری با ارائه اینترنت رایگان خانگی تسهیل شود

به گزارش پول نیوز؛ رحیم زارع سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با اشاره به ضرورت افزایش سرعت اینترنت در روز‌های اخیر، گفت: از آنجایی که وزارت بهداشت تاکید دارد به دلیل گسترش ویروس کرونا مردم به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند، باید شرایط مناسبی برای در منزل ماندن افراد فراهم شود به طور مثال وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اپراتور‌های اینترنت همراه و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت خانگی را ملزم به ارائه بسته‌های اینترنتِ باکیفیت و قیمت مناسب کند.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید زیرساخت لازم برای استفاده عموم مردم از اینترنت را فراهم کند، پیشنهاد داد: بهتر است این وزارتخانه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان خانگی در اختیار تمامی مردم قرار دهد تا در خانه ماندن برای مردم قدری آسان‌تر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: علیرغم اینکه باید قیمت تعرفه اینترنت در این شرایط خاص کاهش یابد، سرعت اینترنت نیز باید بالا رود تا مردم دغدغه‌ای برای استفاده از آن نداشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور و روی آوردن به دورکاری، بیانگر ضرورت گسترش دولت الکترونیک و توسعه هرچه سریعتر شبکه اینترنت پرسرعت است.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس اضافه کرد: تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از نقاط جهان، مساله دورکاری بیش از پیش مهم شده است به گونه‌ای که بسیاری از کارمندان و پرسنل شرکت‌ها و ادارات مختلف مجبورند از منزل و با بهره گیری از رایانه‌های شخصی و شبکه اینترنت پرسرعت به کار بپردازند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: