May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
این سرمایه گذار 1200 میلیارد ريالی می‌شود
کد خبر: ۳۲۶۹۵۰
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
0
«کرمان» که در سال جاری قیمت سهام آن رشد بسیار زیادی داشته، امروز خبر از افزایش سرمایه 100 درصدی داد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «سرمايه گذاري توسعه و عمران استان کرمان» نیز خبر از طرح افزایش سرمایه داد. «کرمان» از زمان تأسیس تا پیش از این، در سه نوبت افزایش سرمایه داده است.

بر اساس این گزارش، قرار است سرمایه 600 میلیارد ريالی، با رشد 100 درصدی همراه شود و این شرکت به زودی با سرمایه 1200 میلیارد ريالی فعالیت خود را ادامه دهد.

لازم به ذکر است که این افزایش سرمایه از محل سود انباشته به اجرا درخواهد آمد. «کرمان» بر اساس صورت های مالی منتهی به آذر ماه 98 بالغ بر 882 میلیارد ريال سود انباشته دارد که 600 میلیارد ريال آن صرف افزایش سرمایه خواهد شد.

هدف شرکت از این اقدام، اصلاح ساختار مالی از طریق عدم خروج نقدینگی، حفظ تناسب بین سرمایه گذاری های انجام شده و افزایش اعتبار شرکت، عنوان شده است.

با انجام افزایش سرمایه تناسبی بین سرمایه ثبت شده شرکت مادر و حجم سرمایه‌گذاری های انجام شده، به اعداد منطقی و معقول نزدیک می شود.

 

«کرمان» در اندیشه سرمایه‌های جدید

«کرمان» در دوره جاری اقدام به تحصیل سرمایه گذری در شرکت کارتن البرز کرده که مبلغ تحصیل بالغ بر 111 میلیارد ريال و انتقال قعطی در حال انجام است.

بر اساس پیش بینی های هیئت مدیره، در صورت انجام افزایش سرمایه، سود خالص سال مالی منتهی به خرداد ماه 99 به رقم 486 میلیارد ريال خواهد رسید اما؛ در غیر این صورت سود خالص 153 میلیارد ريالی را برآورد کرده است.

«کرمان» در اندیشه سرمایه‌های جدید

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: