کد خبر: ۳۲۷۱۵۱
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
0
سرپرست معاونت صنایع وزارت صمت گفت: صنعت خودرو جزو اولین صنایعی بود که با اعمال تحریم، تحت فشار و محدودیت قرار گرفت اما امروز شاهد رشد این صنعت و رفع مشکلات گذشته آن هستیم و این مهم بدون تلاش دانشمندان و تلاش‌گران ایرانی به دست نمی‌آمد.
به گزارش پول نیوز، صادقی نیارکی در مراسم رونمایی از خط تولید گیربکس شش سرعته و اتوماتیک در ایران‌خودرو بیان کرد: پروژه‌ای در نیمه دوم سال ۹۸ تعریف شد که در جهت هم‌رسانی تولیدات و نیاز‌های کشور بود؛ مجموعه فعالیت‌های انجام شده باعث رشد قرارداد‌های داخلی شد.

وی بیان کرد: در حالی که سلیقه مصرف‌کنندگان به سمت استفاده از گیربکس‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک حرکت کرده است ما در اغلب محصولاتمان از نمونه‌های دستی استفاده می‌کنیم. در اولین قدم تلاش خواهیم کرد تا با بهبود نمونه‌های دستی رضایت مشتریان را حفظ کنیم.

صادقی نیارکی با اشاره به راه‌اندازی سامانه توانیران گفت: روند افزایش تعامل بین تولیدکنندگان و رشد زنجیره‌ها در سال آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد، اگر زنجیره کارخانه‌سازی را گسترش دهیم به زودی می‌توانیم شاهد پیشرفت چشمگیر صنایع داخل کشور باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: