کد خبر: ۳۲۷۲۴۳
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
0
با تمام شدن سال حجم افشای اطلاعات بااهمیت شرکت‌های بورسی فزونی یافته و برخی از نماد با قرارداد و اطلاعات جدید خوش درخشیدند.

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، «فملی» اعلام کرد با توجه به تعیین قیمت پایه مواد معدنی در سال ۹۸، محاسبه حقوق دولتی شرکت «ملی صنایع مس ایران» بر اساس ۹ درصد کاتد از ابتدای سال ۹۸ بوده که این موضوع ۳ هزار میلیارد ریال سودآوری برای این شرکت در پی داشته است.

«سیمان فارس» نیز از واگذاری ۱۷ میلیون و ۷۴۴ هزار سهم شرکت «سیمان ساوه» در عرضه اولیه خبر داد. این شرکت که با سرمایه ۵ هزار و ۶۲۵ میلیارد ریالی در بورس فعال است، این تعداد از سهام شرکت زیرمجموعه خود که معادل ۲٫۷ درصد کل دارایی‎های سفارس در سال مالی قبل بوده است را هفته گذشته از طریق عرضه اولیه به فروش رساند.

شرکت «معدنی دماوند» نیز طی اطلاعیه‌ای از عدم حصول نتیجه مزایده پیش‌فروش هزار تن کنستانتره سرب که در تاریخ ۱۳ اسفند برگزار شده، خبر داد.

«چکاپا» به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی پرسنل و حفظ حقوق شهروندی و احترام به درخواست مسوولات وزارت بهداشت کشور و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس، فعالیت‌های کارخانه و دفتر تهران این شرکت از پایان روز یکشنبه ۲۵ اسفند تا ۸ فرودین سال آینده متوقف خواهد شد.

«پتروشیمی جم» نیز در اطلاعیه‌ای از انحلال  «تاپکو» خبر داد. این انحلال تاثیر خاصی در میزان فروش و درآمد پیش‌بینی شده شرکت پتروشیمی جم نداشته است؛ بنابراین سهامداران این نماد نباید چندان نگران این اطلاعات افشا شده باشند.

همچنین «بانک پارسیان» نیز از عدم حصول نتیجه مزایده ۲۱ اسفند خود خبر داد. مزایده‌ای که برای فروش یک واحد آپارتمان مسکونی به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال انجام شده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: