April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۲۸۵
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
۱
وزیر راه و شهرسازی درباره علت حذف تسهیلات مسکن از مصوبه امهال ۳ ماهه تسهیلات بانکی به دلیل شیوع کرونا، گفت: این نوع تسهیلات از ابتدا هم مشمول مصوبه شورای پول و اعتبار نبود.

تسهیلات مسکن از ابتدا هم مشمول امهال ۳ ماهه بدلیل کرونا نبوده است

 

به گزارش پول نیوز، محمد اسلامی صبح امروز در یک برنامه رادیویی درباره مشمول نشدن تسهیلات مسکن در زمره مصوبه شورای پول و اعتبار برای امهال سه ماهه اقساط این نوع تسهیلات تصریح کرد: از ابتدا هم تسهیلات مسکن در این مصوبه قرار نداشت و مصوبه شورای پول و اعتبار صرفاً به کسب و کارهایی که از شیوع کرونا متضرر شده اند، اختصاص دارد.

وی افزود: همه کسب و کارهای مذکور در این مصوبه، علاوه بر تنفس سه ماهه اقساط تسهیلات، برای مالیات، بیمه تأمین اجتماعی و قبوض آب و برق و گاز هم سه ماه امهال خواهند داشت که در مصوبه ستاد مبارزه با کرونا این موارد نیز به اقساط تسیهلات بانکی افزوده شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: آزادراه همت کرج سه شنبه با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود که تأثیر به سزایی در کاهش ترافیک آزادراه تهران-کرج خواهد داشت در حال حاضر بخشی از این ترافیک موجود را آزادراه تهران-شمال به خود اختصاص می‌دهد و بخش دیگر را همت-کرج پوشش می‌دهد تا مردم رفاه بیشتری داشته باشند.

وی طول آن را ۱۴.۵ کیلومتر عنوان و اظهار کرد: از انتهای شهید همت آغاز شده و تا ابتدای جاده چالوس به درازا می‌انجامد نرخ عوارض آن را هم فردا اعلام خواهیم کرد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، از این آزادراه در هر ساعت امکان تردد ۱۱۰۰ دستگاه خودرو وجود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
علی
Iran, Islamic Republic of
11:29 - 1399/01/09
بابا مگه پول قسط مسکن با بقیه قسط ها فرق میکنه؟؟ نداریم نداریم نداریم.
کلیه بفروشیم قسط مسکن بدیم خدابیامرز؟
پیگیری کن تو رو خدا
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: