May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۳۷۷
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
0
بازاریابی پیامکی یک گوهر پنهان میان این دنیای شلوغ تبلیغات است.

مزیت های باورنکردنی بازاریابی پیامکی

 

به گزارش پول نیوز، فانتزی و گاهی مرموز. در این دنیای متمرکز بر موبایل که در آن زندگی می‌کنیم، اس ام اس مارکتینگ، یک بخش حیاتی برای کسب و کار شماست تا برند خود را مشهور کنید چرا که در حقیقت، اکثر مردم دنیا هر روز از پیامک استفاده می‌کنند. چک کردن تراکنش های کارت بانکی که در دست همسر شماست، ورود به اینترنت بانک، ثبت نام سریع در اپلیکیشن درخواست تاکسی، اعلام ورود و خروج فرزندتان به مدرسه و بسیاری دیگر مواردی است که به طور روزمره کاربرد اس ام اس را در زندگی حس می‌کنید.

 

مزایای بازاریابی پیامکی چیست؟

این مزایا باعث می‌شود برای هر نوع کسب و کاری که به دنبال دستیابی بیشتر به مشتریان خود است، بازاریابی پیامکی یک انتخاب عالی باشد. این امکان فوق العاده از طریق پنل پیامک به صورت آنلاین و در لحظه و مکان در دسترس است. برخی از این مزایا را مرور می‌کنیم:

احتمال بازکردن پیامک بیشتر از ایمیل است

یکی از مهمترین مزایای اس ام اس این است که طبق آمار بیش از ۹۸٪ پیام هایی که به مشتریان شما می‌رسد باز و خوانده می‌شود. این آمار سبب شده که پیامک پر بازده ترین کانال بازاریابی انلاین در سال ۲۰۱۹ باشد.

گم شدن ایمیل ها در پوشه هرزنامه یا اسپم بسیار محتمل است و باعث می‌شود مشتری از آپدیت ها و محتوای برند شما دور شود. اما با رواج تلفن های همراه و محبوبیت پیام کوتاه، بازاریابی متنی بیشتر و بیشتر اهمیت پیدا کرده است و پیامک کانالی است که متن را سریع و بدون واسطه به مشتری شما منتقل می‌کند.

کم هزینه و اثربخش

ارسال یک پیامک به مشتری، هزینه کمی ‌دارد. خصوصا هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی به تعداد زیادی از مشتریان، هزینه آن نسبت به تعداد افرادی که پوشش می‌دهد، به چشم نمی‌آید. در مقایسه با سایر گزینه‌های دیگر بازاریابی مانند گوگل ادز، ایمیل، تبلیغات کلیلی و ...، اس ام اس اقتصادی‌ترین روش ممکن است. همین ویژگی سبب شده پیامک اصلی‌ترین گزینه بازاریابی در بین شرکت‌های پیشرو باشد.

به خصوص برای مشاغلی که تازه کار را شروع کرده‌اند و به دنبال راهی برای شروع تبلیغات هستند بدون اینکه هزینه زیادی را در یک زمان صرف کنند می‌توانند با استفاده از امکانات متنوع پنل پیامک مدیانا مانند ارسال منطقه‌ای و ارسال از روی نقشه تعداد قابل توجهی مشتری جذب کنند.

سازگار با موبایل

کاربران به موبایل عادت کرده‌اند و بسیاری از فعالیت‌های روزانه و ساعات روز را به کار با موبایل می‌گذرانند. حدود ۸۰ درصد ترافیک موتور جستجوی گوگل به کاربران موبایلی اختصاص دارد. در این شرایط، مشتریان برندهایی را دوست دارند که امکان سفارش، خرید یا تماس به صورت آنلاین را فراهم کرده باشند. بازاریابی پیامکی این ارتباط را با موبایل مشتریان در لحظه و بدون محدودیت فراهم می‌کند.

بازاریابی پیامکی بخش بزرگی از ایجاد تصویر سازگار با موبایل از برند شماست و می‌تواند یک سرمایه با ارزش در استراتژی بازاریابی موبایلی شما باشد.

به طیف گسترده‌ای از افراد جامعه دسترسی دارید

از آنجا که بسیاری از مردم این روزها از تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند، به لطف امکانات پنل بازاریابی پیامکی مدیانا مخاطبان هدف شما از نظر جغرافیایی، سن، نوع کسب و کار و ... جمعیت بیشتری را پوشش می‌دهد. به جای تمرکز فقط روی یک استراتژی بازاریابی که فقط ممکن است به یک بخش از جمعیت برسد، با بازاریابی پیامکی می‌‌توانید دسته‌های متنوع از گروه‌های هدف مخاطب برند خود بسازید. مادامی‌   که مشتریان، تلفن همراهی داشته باشند که بتواند پیامک دریافت کند، به پیام هایی که برای آنها ارسال می‌کنید توجه می‌کنند. به علاوه، با قرار گرفتن در معرض مشتریان بیشتر به بخشی از دنیای آنها تبدیل خواهید شد. با استفاده از این نوع روش موثر تبلیغات، خریدهای بیشتری از محصول یا خدمات شما انجام می‌شود.

سازگار با سایر روش‌های بازاریابی

بازاریابی پیامکی لازم نیست به تنهایی بخشی از برنامه تبلیغاتی شما باشد. می‌توانید از آن در کنار سایر کانال‌های بازاریابی بیزنس خود استفاده کنید که می‌تواند راهی سریع و آسان برای جلب توجه مشتریان به پیام شما باشد.

شما می‌توانید برای جلب توجه بیشتر مشتریان به رسانه‌های اجتماعی برند از آن استفاده کنید. لینک کمپین یا آدرس صفحه اینستاگرام خود را به مخاطبان خود اس ام اس کنید و دعوت کنید تا شما را فالو کنند.

تخفیف برای هر کسی که مایل به خرید از طریق وب سایت آنلاین شما باشد، جذاب است. یک کد تخفیف با لینک خرید محصول به مشتریان خود پیامک کنید.

  • آیا می‌خواهید محصول جدیدی را تبلیغ کنید؟
  • پیامک ارسال کنید!

ارسال و دریافت سریع

ارسال پیامک تقریباً بدون زمان انتظار، انجام می‌شود. پس از کلیک روی دکمه ارسال، می‌توانید مطمئن باشید که مشتریان بلافاصله پیام شما را دریافت می‌کنند.

مزایای بازاریابی پیام کوتاه در اینجا خودش را نشان می‌دهد زیرا این نوع تبلیغات به زمان آمادگی کمی ‌نیاز دارد.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که پیام خود را بررسی کرده و آنرا برای مشتریان خود ارسال کنید. و از آنجا که می‌دانیم پیامک به احتمال بیشتری از ایمیل باز می‌شوند، می‌توانید مطمئن باشید که مشتریان مهمترین اخبار شما را در اسرع وقت مشاهده می‌کنند.

کسب درآمد آنلاین، ساده و بی نهایت

سامانه پیامکی یکی از انواع کانال‌های بازاریابی و تبلیغات است که فروش آن به صورت غیرمتمرکز و از طریق شبکه ای از نماینده‌ها و مشتریان آنها ارایه می‌شود. اخذ پنل نمایندگی، امکانی فوق العاده برای درآمدزایی به صورت آنلاین و مستمر فراهم می‌کند. شما می‌توانید به سادگی سراغ کسب و کارهای مختلف بروید و با ارایه‌ای مناسب از ویژگی‌ها و مزایای ذکر شده در همین مقاله و فروش سامانه پیامکی درآمد خوبی کسب کنید.

پشتیبانی تخصصی ۲۴ ساعته، سرعت ارسال و ارایه امکاناتی مثل وب سرویس پیامک از مزیت های یک سامانه پیامکی حرفه ای است.

مدیانا اس ام اس، ارایه دهنده تخصصی ترین خدمات پیامکی، مورد اعتماد بیش از ۱۲ هزار نماینده فعال در سراسر کشور است و شرایط اخذ پنل نمایندگی را با شرایط ویژه اعطا می‌کند. کافیست به وب سایت www.medianasms.com مراجعه کنید و برای ثبت نام پنل از مشاوران فروش کمک بگیرید.

 

مزیت های باورنکردنی بازاریابی پیامکی

 

از همه این موارد، می‌توانید نتیجه بگیرید که ارسال پیامک برای کسب و کار شما چقدر حیاتی و مفید است. شاید به اندازه رسانه های اجتماعی مرسوم نیست، اما قطعا نتیجه بهتری می‌گیرد. بازاریابی پیامکی مزایای بسیاری دارد و با هزینه اندک برای شما، هیچ دلیلی برای امتحان نکردن آن وجود ندارد.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: