April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۳۷۸
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
0
معامله گران حرفه ای تجارت فارکس به دلیل تجربه و پیش بینی خود موفق می شوند. هر چه بیشتر تمرین کنید ، مهارت هایتان بهتر می شود.فارکس روشی مناسب برای افزایش درآمد است.

به گزارش پول نیوز، موفقیت در فارکس می تواند بازده قابل توجهی را به همراه آورد. پویایی نرخ ها باعث می شود معامله گران با نهایت دقت میتوانند سود قبل توجهی را  کسب کنند. اما چگونه باید پیش  بروید؟ اگرچه مقادیر ارزها تحت تأثیر انبوهی از عوامل خرد و کلان اقتصادی قرار دارند ، تجارت نباید تصادفی باشد. چندین طرح وجود دارد که توسط افراد موفق استفاده می شود. در اینجا نحوه انتخاب استراتژی معاملاتی فارکس که برای شما موثر است، آورده شده است.


برنامه ریزی اجباری است


هرگز از اهمیت برنامه ریزی دقیق صرف نظر نکنید. بازارهای مالی جایی است که خطر تصمیمات بسیار آشکار است. معامله گران باید این ارز یا سهام و  شرایط را ارزیابی کنند و طبق آن عمل کنند. اگرچه احساس شما می تواند به شما در انجام کار کمک کند ، نتایج همیشه با خواسته شما سازگار نخواهند بود.
معامله گران حرفه ای تجارت فارکس به دلیل تجربه و پیش بینی خود موفق می شوند. هر چه بیشتر تمرین کنید ، مهارت هایتان بهتر می شود.فارکس روشی مناسب برای افزایش درآمد است.
اگر تازه شروع به درک اصول مبادله ارز کرده اید ، وقت خود را برای آموزش اختصاص دهید. حساب های آزمایشی ارائه شده توسط کارگزاران مانند FXTM تمام عملکردهای سیستم عامل های تجاری با ریسک های صفر و حساب تجارت ECN را باز می کند. تمرین تجزیه و تحلیل نمودارها ، باز کردن معاملات و تعیین محدودیت سفارش را متوقف نکنید .


سبک ها در مقابل استراتژی ها


هر بحث در مورد استراتژی های مالی در دنیا باید با نمای کلی از سبک های ممکن آغاز شود. ترجیحات شخصی نحوه نزدیک شدن معامله گران به فعالیت خود را تعیین می کند. در اینجا چهار سبک  برتر آورده شده است .

1. سبک تجارت روزانه
این طرح برای تازه کارها مناسب است ، زیرا جزو ساده ترین سبکها میباشد . ایده اصلی این است که قبل از بسته شدن ارز برای روز باد ، از تجارت خارج شوید. اگر هر شب یک تغییر شدید رخ دهد ، وجوه شما بی ضرر خواهد ماند.

2. سبک پوسته پوسته شدن
در این چارچوب ، معاملات باید دقایقی پایدار و کوتاه باشند. هدف این است که از  تقاضا  بین عرضه و درخواست استفاده نمایید . این در حالی است که تجارت آزاد است می تواند امتیازاتی به بار آورد. این سبک به خصوص ریسک پذیر است و بنابراین افراطی است. علاوه بر این ، شما باید در طول روز به روندها توجه داشته باشید.

3. سبک موقعیت
اگر نظم و انضباط قدرت شماست ، رویکرد موقعیت را امتحان کنید. با اتکا به پویایی های طولانی مدت ، از آن استفاده می شود که توسط بسیاری  استفاده می شود. معامله گران با تجربه اغلب به دلیل تغییر ارزش های بزرگ سود قابل توجهی کسب می کنند. آنها پس از سرمایه گذاری  ، منتظر یک روند صعودی هستند و برای تصمیم گیری بهتر از تحلیل های بنیادی و کمکهای فنی استفاده می کنند.

4. سبک چرخش
در این سبک نیاز دارید تا دو بار در ساعت دینامیک را بررسی کنید. تمرکز می تواند به شما در شناسایی شیفت های کوتاه مدت کمک کند. از نظر زمان ، این طرح بین معاملات روز و معاملات موقعیت است. بیشتر اوقات ، برای بازارهایی با نوسانات زیاد استفاده می شود.


استراتژی های اساسی


این استراتژی ها را در حالت آزمایشی امتحان کنید تا ببینید بهترین گزینه برای شما چیست. از آنجا که تجارت زنده خطرات مالی را به همراه دارد ، برای درک منطق ، با خیال راحت آنها را تمرین کنید.
1. Bladerunner
این استراتژی در مورد تازه کارها و حرفه ایهای بورس رایج است. بر اساس میانگین متحرک نمایی (EMA) ، تقسیم آنها در نصف محتمل ترین حرکت قیمت ها را تعیین می کند.
2. فیبوناچی (محوری روزانه)
احتمالاً توالی عددی معروف را شنیده اید. در اینجا ، آن را به نمودارهای قیمت علاوه بر نقاط محوری به پیش بینی نرخ استفاده می شود.
3. فیبوناچی (همپوشانی)
اصولاً ، دنباله در همان نقطه در نقاط مختلف با هدف مشاهده محل تلاقی نقشه برداری می شود. این روش به شناسایی مناطقی از پشتیبانی و مقاومت ، به ویژه در صورت گرایش شدید کمک می کند.
4- Bolly Band Bounce Trade
در اینجا معامله گران به دنبال آداب و رسوم و الگوهای هستند. بهترین راه حل برای یک بازار پایدار ، رویکرد مبتنی بر این اصل است که ارزش ها به میانگین خود باز می گردند.

اینها فقط برخی از استراتژی های زیادی است که تا به امروز ابداع شده است. برای توضیحات دقیق درباره این و سایر رویکردهای ممکن به وب سایت کارگزار بروید. این مربوط به هر دارایی قابل معامله است ، از ارز گرفته تا سهام تا کالاها. برای بهبود نتایج شخصی خود ، بر روی تجربه سایر بازرگانان بنا کنید.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: