کد خبر: ۳۲۷۸۶۱
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۱
بار زیاد معاملات و افزایش سرمایه های ثبت شده در بورس تهران، در روز گذشته، موجب ایجاد مشکلاتی در فعالیت امروز سامانه معاملات شد.

رکورد حجم معاملات روز گذشته شکست

 

به گزارش پول نیوز، روح الله دهقان، مدیر عامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در این خصوص بیان داشت: سامانه بورس تهران امروز با اختلال همراه بود به همین دلیل بازگشایی بازار با ۴۵ دقیقه تاخیر شروع شد.

وی در خصوص این مشکل توضیح داد: مشکل مربوط به بار زیاد سامانه بود که قبل از عید برای معاملات فرابورس نیز اتفاق افتاد با این تفاوت که مشکل امروز، زودتر برطرف شد و معاملات از سر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در ادامه بیان داشت: حجم زیاد معاملات دیروز و افزایش سرمایه های سنگین بورس تهران که در سیستم اعمال شد، بار سنگینی را برای معاملات امروز ایجاد کرده و موجب بروز اختلال در این سیستم شد. حجم معاملات روز گذشته در بورس تهران به تنهایی، یک میلیون و ۱۰۰ هزار معامله بوده که در تاریخ بورس تهران، غیر از روزهای عرضه اولیه، رکوردی تاریخی محسوب می شود . به همین ترتیب این حجم از معاملات موجب ایجاد بار سنگین در سیستم معاملات شد.

وی در خصوص سفارش گیری ها و معاملات امروز بازار بیان داشت: سفارش گیری طبق پیغام ناظر از ساعت ۹:۱۵ انجام شد و ساعت معاملات بازار هم تا ۱۲:۳۰ خواهد بود .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
15:57 - 1399/01/12
سلام
وقت بخیر
موضوع کاملا مشهود است که سامانه در مواقعی دستکاری می شود.عرضه اولیه ها . روزهایی که اعتباری ها ورود می کنند .
+ دسترسی با اولویت بالا در ایستگاه های کاری کارگزاری ها و ...
این سامانه باید دست یک سازمان بی طرف باشد .
مثل شاپرک .
با تشکر
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: