کد خبر: ۳۲۷۸۶۲
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
0
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تحریم‌های ایالات متحده در شرایط عادی یک جنایت است و در شرایط فعلی کشور فوق جنایت گفت: آمریکایی‌ها با ابزار ممانعت از ارسال داروبه دنبال پیشبرد اهداف سیاسی خود علیه ایران هستند و جنگ بیولوژیکی راه‌اندازی کردند.

جنگ آمریکا با ایران وارد فاز بیولوژیک شده است

 

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی پول نیوز با تاکید بر اینکه امریکا با جلوگیری از ارسال دارو به ایران جنایتی تمام عیار علیه بشر ترتیب داده است گفت: اصرار و سماجت ایالات متحده و تحریم‌های همه جانبه علیه کشورمان، بخشی از بغض و کینه و عداوت و دشمنی عمیق آمریکا با جمهوری اسلامی است و این اتفاق ها مصداق بارز یک جنایت فوق جنگی است.

 

وی با تاکید بر اینکه ویروس منحوس کرونا یک خطر جدی برای جامعه بشری است و مرزبندی هم نمی شناسد خاطر نشان کرد: با توجه به دربرگیری فرا مرزی این ویروس در جهان وظیفه همه جامعه بشری است که برای مبارزه با این اپیدمی تلاش کنند.

 

عضو فراکسیون ولایی مجلس با تاکید بر اینکه جنگ آمریکا با ایران وارد فاز بیولوژیک شده است تصریح کرد: قطعا اگر ذره‌ای انسانیت در وجود سران نظام سلطه از جمله آمریکایی ها وجود داشت بایستی در شرایط فعلی حداقل تحریم‌های دارویی ملت ایران را برمی‌داشتند اما اصرار و سماجت آمریکا و تحریم‌های همه جانبه که حاکی از بغض و کینه و عداوت و دشمنی عمیق آمریکا با ملت ایران است.

 

وی اذعان کرد: وجود تحریم ها در چنین شرایطی عادلانه و این اقدام ضد انسانی برخلاف تمام قواعد حقوق بین‌الملل محسوب شده و باید با آن مقابله کرد از این رو ورود نهادهای بین المللی به این موضوع ضروری است 

 

بیشتر بخوانید:

ملت آمریکا اگر کمک میخواهند به ما بگویند

 

این تحریم نیست، گروگان گیری یک ملت است!

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود: شکایت از آمریکایی‌ها بخشی از مطالبه به حق مردم ایران به منظور ممانعت از ارسال دارو به ایران است بنابر این دستگاه دیپلماسی کشورمان بایدبرای افکار عمومی مشخص کند که در چنین شرایط بحرانی که کل دنیا با این اپیدمی درگیر هستند آمریکای جنایتکار به دنبال اهداف سیاسی خود است.

 

نقوی حسینی در پایان گفت: مردم ایران در دوره‌های مختلف نشان داده‌اند که با عزم راسخ و اراده جمعی و روحیه بالا و توکل به خدا و به میدان آمدن تمام ظرفیت‌ها توانسته‌اند که از گردنه‌ها عبور کنند و قطعا از این گردنه هم عبور خواهیم کرد و به فضل پروردگارمان آینده کشورمان روشن است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: