April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
فروش «چدن سازان» ۶۲ درصد بالا رفت
کد خبر: ۳۲۸۴۳۳
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
0
افزایش تورم در دو سال اخیر موجب شده تا اغلب شرکت ها با رشد درآمدها مواجه شوند و «چدن» نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیو (تاپ)، یکی از شرکت هایی که در سال گذشته وارد جریان معاملات بازار سرمایه شد و بازدهی خوبی عاید سهامداران کرد «چدن» بود.

عملکرد شرکت «تولیدی چدن سازان» در سال 98 نسبت به سال 97 در امر درآمدزایی بهتر بود و شاهد رشد 62 درصدی مبلغ فروش محصولات بودیم.
بر اساس گزارش عملکرد اسفند ماه، این شرکت در آخرین ماه از سال 174 میلیارد ريال محصول به فروش رساند که نسبت به بهمن ماه 8 درصد افت نشان می دهد.
در مجموع، درآمدهای عملیاتی «چدن» در سال 98 به رقم 2 هزار و 395 میلیارد ريال رسید و افزایش نرخ فروش محصولات کمک شایانی به این رشد کرد.
روند صعودی درآمدزایی شرکت به صورت جدی از سال 96 آغاز شد و با رشد شدید تورم در سال های اخیر، این جهش درآمدی بیش از پیش به چشم می آید.

عبور غلتک های «چدن» از مرز 2 هزار میلیارد ريال


مهمترین محصول شرکت غلتک است که در فروردین ماه با نرخ 177 میلیون ريال به فروش رسید و در اسفند ماه به نرخ 202 میلیون ريال رسید. در مجموع، این محصول به طور میانگین طی سال 98 با نرخ 215 میلیون ريال فروخته شد و در مقایسه با نرخ 132 میلیون ريال سال 97، رشد قابل توجهی را نشان می دهد.
طی مدت مذکور 11 هزار و 39 تن محصول به فروش رسیده؛ در حالی که سال 97 با فروش 10 هزار و 538 تن خاتمه یافته بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: