April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۸۵۰۰
۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
0
قیمت هر اونس طلا امروز جمعه با 0.35 درصد افزایش به 1689 دلار و 70 سنت رسید.

درخشش طلا در روزهای کرونایی

 

به گزارش پول نیوز، به نقل از رویترز، به دنبال اخبار منتشر شده از فدرال رزرو آمریکا مبنی بر اختصاص یک بسته بزرگ اقتصادی برای مقابله با کرونا قیمت طلا افزایش یافت.

 

بر اساس گزارش اعلام شده، قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با 0.35 درصد افزایش به 1689 دلار و 70 سنت رسید. در اواسط معاملات دیروز قیمت فلز زرد به بالاترین رقم از 9 مارس یعنی 1690 دلار و 3 سنت رسیده بود. در این هفته قیمت طلا حدود 4.2 درصد رشد داشته است. قیمت طلا در بازار آمریکا هم در پایان معاملات دیروز با 4.07 درصد رشد به 1752 دلار و 80 سنت رسید.

تای وونگ تحلیلگر بازار طلا در موسسه بی ام او گفت: «فدرال رزرو یک بسته محرک اقتصادی دیگر را برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط و همچنین شهرداری ها اعلام کرده است.» بازار طلا احتمالا از تزریق بی سابقه نقدینگی به اقتصاد منتفع خواهد شد.

فدرال رزرو یک بسته کمک 2.3 تریلیون دلاری را برای کمک به دولت های محلی و بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط اعلام کرده تا اقتصاد آمریکا را از تبعات مخرب ویروس کرونا در امان نگاه دارد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: