April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۹۶۲۸
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
0
پس از 36 روز تعطیلی، ترمینال یک فرودگاه مهرآباد، دوباره و همزمان با افزایش پروازها، بازگشایی شد.

 به گزارش پول نیوز، اداره کل فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مسافران می‌رساند با عنایت به افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و به جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام در ترمینال‌های این فرودگاه، مجدداً پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کیش ایر، زاگرس و وارش از امروز جمعه ۵ اردیبهشت طبق روال گذشته از ترمینال ۱ انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: مسافران این شرکت‌های هواپیمایی برای انجام عملیات پروازی، از یک ساعت و ۳۰ دقیقه قبل از پرواز به ترمینال ۱ مراجعه کنند.

بر اساس اعلام اداره کل فرودگاه مهرآباد، ترمینال ۱ این فرودگاه همچون ترمینال‌های دیگر آن مطابق استاندار دستورالعمل‌های بهداشتی برای پذیرش مسافران آماده سازی شده است.

عصر روز سه شنبه ۲ اردیبهشت و همزمان با افزایش پروازها، در پی تأخیر تعدادی از سفرهای هوایی و نیز صدور کارت پرواز از سوی کانترهای ترمنیال ۲ مهرآباد، مسافران در سالن ترانزیت ترمینال ۲ تجمع کرده بودند که با گلایه‌مندی تعدادی از مسافران روبه رو شده بود.

خاطرنشان می‌شود پیش از این فرودگاه مهرآباد در ۲۸ اسفند ماه سال گذشته از مسدود شدن ترمینال ۱ این فرودگاه و انتقال پروازهای این ترمینال به ترمینال ۲ خبر داده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: