ثبت درآمد 12 میلیون تومانی در یک شرکت؛
کد خبر: ۳۳۰۷۵۱
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
0
«فنرژی» سال های است که در دایره زیان فعالیت می کند و زیان انباشته سنگینی را متحمل شده است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «گسترش صنايع انرژي آذرآب» از جمله شرکت های زیانده حاضر در بازار سرمایه است که گزارش جدید آن نیز با رنگ سرخ منتشر شد.

بر اساس صورت های مالی دوره 3 ماهه منتهی به اسفند 98، این شرکت به ازای هر سهم 41 ريال زیان متحمل شد؛ البته این میزان زیان نسبت به زیان مدت مشابه سال قبل افت فاحش 92 درصدی را نشان می دهد.

علت کاهش زیان «فنرژی» کاهش هزینه ها است؛ چرا که این شرکت درآمدی در فصل زمستان سال 97 شناسایی نکرده بود و در زمستان سال 98 نیز رقم بسیار اندک 119 میلیون ريال درآمد عملیاتی داشت.

از سوی دیگر، سایر هزینه های عملیاتی 100 درصد کم شد و هزینه مالی که در 3 ماهه منتهی به اسفند 97 حدود 12 میلیارد ريال بود، در این فصل به 3 میلیارد ريال کاهش یافت. علاوه بر این، هزینه های متفرقه نیز کاهش 97 درصدی را تجربه کرد.

زیاندهی «فنرژی» افت کرد

 

در نهایت، «فنرژی» در فصل اول سال مالی 99 خود زیان خالص 7 میلیارد ريالی را به ثبت رساند. به این ترتیب، مبلغ زیان انباشته به رقمی در حدود یک هزار و 604 میلیارد ريالی رسید که 10 برابر مبلغ سرمایه اسمی شرکت است و طبق قانون مشمول ماده 141 است و به نوعی ورشکسته محسوب می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: