April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
روکش جدید برای نرخ های این داروساز؛
کد خبر: ۳۳۱۸۶۱
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
0
در دو ماهه گذشته از سال 99 فروش مقداری و مبلغی «داروسازی امین» با رشد قابل قبول نسبت به گذشته همراه شده است.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «داروسازی امین» دو ماهه ابتدایی سال 99 را با ثبت درآمد فروش 489 میلیارد ريالی به پایان رساند.

 

این میزان فروش 18 درصد بیشتر از دو ماهه اول سال 98 است که در این مسیر رشد نرخ های فروش بیش از افزایش مقداری فروش اثرگذار بوده است.

 

قرص روکش دار که عمده درآمد «دامین» از این طریق تأمین می شود در دو ماهه سال قبل با نرخ 68 میلیون ريال در هر عدد به فروش رسیده بود، در سال جاری به نرخ 78 میلیون ريال فروخته شد.

 

تعداد فروش به 191 میلیون عدد نزدیک شده؛ در حالی که تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 مقدار فروش از 181 میلیون عدد فراتر رفته بود.

 

اردیبهشت ماه سال جاری نیز درآمدزایی شرکت رشد 2 برابری نسبت به فروردین ماه داشت و ظاهرا چرخ فروش به روال گذشته بازگشته است.

 

فروش قرص روکش دار با افزایش 61 درصدی همراه شد و سایر محصولات نیز 118 بیشتر درآمد به دنبال داشتند.

«دامین»

این نکته را باید یادآور شد که از 489 میلیارد ريال درآمد فروش محقق شده در دوره جاری، 73 میلیارد ريال مربوط به درآمد ارائه خدمات بوده که در سال جاری بار درآمدی بیشتری به همراه داشته است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: