کد خبر: ۳۳۱۸۹۶
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
0
یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما، رزرو هتل و تورهای مسافرتی در چین از ضرر خود به میزان ۱.۵ میلیارد یوان (حدود ۲۱۱ میلیون دلار) در سه ماهه اول سال جاری به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

خسارت 211 میلیون دلاری شرکت گردشگری چینی با شیوع کرونا

 

به گزارش پول نیوز به نقل از شینهوا، شرکت گردشگری تریپ (Trip.com) که یکی از بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما، رزرو هتل و تورهای مسافرتی در چین محسوب می‌شود، از ضرر خود به میزان 1.5 میلیارد یوان (حدود 211 میلیون دلار) در سه ماهه اول سال جاری به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

 

براساس گزارش مالی این شرکت که روز جمعه منتشر شد، این گروه درآمد خالص 4.7 میلیارد یوان را از ژانویه تا مارس اعلام کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 42 درصد کاهش یافته است.

 

طبق این گزارش، شیوع بیماری کووید-19 که منجر به کاهش چشمگیر تقاضای سفر و در نتیجه لغو رزروها و کاهش سفارشات جدید شده است، در نتایج این شرکت طی سه ماهه اول سال 2020 تأثیر منفی معناداری گذاشته است.

 

بخش اقامتی مسافران این شرکت گردشگری بیشترین آسیب را از بحران کرونا دیده است به طوری که میزان درآمدهای رزرو هتل در سه ماهه اول سال جاری 62 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت و به 1.2 میلیارد یوان رسید.

درآمد فروش بلیت‌های مسافری، فروش تورها و همچنین درآمد سفرهای شرکتی در سه ماهه اول نسبت به سال گذشته به ترتیب 29 درصد، 50 درصد و 47 درصد کاهش داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: