April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۱۷۷
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
0
گروه صنعتی ایران‌خودرو قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ویژه عید سعید فطر محصولات خود را برای ۱۵ هزار دستگاه که بیش از چهار میلیون و ۳۶۰ هزار نفر ثبت‌نام‌ کرده بودند در حضور نهادها و مسئولان نظارتی انجام داد.

به گزارش پول نیوز، صبح امروز شنبه( ۱۷ خرداد ماه) گروه صنعتی ایران‌خودرو در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی وزارت اطلاعات، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی وزارت صمت و پلیس امنیت اقتصادی قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ۱۵ هزار دستگاه از محصولات خود ویژه عید سعید فطر که پیش ثبت‌نام از چهارم خرداد و ثبت‌نام اصلی از هفتم خرداد آغاز وتا ۱۴ خرداد ادامه داشت را در محل ساپکو انجام داد.

بر اساس آمار از میان پنج میلیون و ۲۷۳ هزار نفر شرکت کننده بطور کلی که در میان آن‌ها ۳۹ هزار ۱۸ نفر در گروه سایپا هم ثبت‌نام کرده بودند و ۳۴۵ هزار و ۸۱۳ نفر هم پلاک فعال داشته یا فاقد گواهی‌نامه بودند که از دور متقاضیان واجد شرایط حذف شدند. در نهایت چهار میلیون و ۳۶۰ هزار و ۱۵۳ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی ثبت‌نام کنندگان بودند که قرعه‌کشی میان این افراد برگزار شد.
 
مطابق آمار اعلامی ایران خودرو تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای خودرو را نا ۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر، دو میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی پژو پارس، یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی پژو ۲۰۶ معمولی و ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند.

 لازم به ذکر است که ۱۰ درصد بیش از ظرفیت ثبت نام ۱۵ هزار دستگاه به عنوان ظرفیت ذخیره تعیین و در نظر گرفته می شود تا در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان نسبت به پرداخت وجه اقدام نکردند با این تعداد جایگزین شوند.
 
بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش در همین ارتباط  گفته است: متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتایج قرعه کشی از ساعت 13 امروز به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir و همچنین سایت خبری ایران خودرو به نشانی ikcopress.ir مراجعه کنند.

وی تاکید کرد:‌ اسامی هم زمان از طریق پیامک به پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد. برای اطمینان از اطلاع رسانی به پذیرفته شدگان، مرکز تماس ایران خودرو با 15 هزار پذیرفته شده تماس تلفنی برقرار خواهد کرد و نتیجه را به اطلاع آنان خواهد رساند.

به گفته وی، مشتریان از ساعت 13 امروز تا ساعت 24 روز دوشنبه  فرصت دارند تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو اقدام کنند. بدیهی است در صورت گذشت این زمان و عدم اقدام برای پرداخت وجه کامل، فرد دیگری از لیست ذخیره جایگزین خواهد شد.

نتایج قرعه کشی بلافاصله به مشتریان اطلاع رسانی می‌شود و  بانک اطلاعاتی تمامی ثبت نام کنندگان و پذیرفته شدگان در اختیار نهادهای نظارتی قرار خواهد گرفت.گروه ایران‌خودرو قول داده است که به‌طور همزمان به تعهدات معوق خود نیز عمل کرده و به زودی تعداد آن‌ها را به صفر خواهد رساند.
 
فهرست ۱۵ هزار برنده فروش فوق العاده ایران خودرو را در اینجا ببینید
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: