April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۲۰۴
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
0
مدیرعامل بیمه کوثر به منظور افزایش تعامل با بیمه‌گذاران و مشتریان شرکت و کاهش دغدغه آن‌ها با ذی‌نفعان زنجانی دیدار کرد.

دیدار چهره به چهره مدیرعامل بیمه کوثر با ذی‌نفعان زنجانی

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مجید مشعلچی فیروزآبادی در بازدید از سرپرستی زنجان ضمن خداقوت به همه کارکنان اظهار داشت: همه کارکنان باید از ظرفیت عظیم خود در راستای هرچه بهتر شدن بیمه کوثر استفاده کنند.

وی همچنین در این بازدید، با بیمه‌گذاران عمده استان نیز دیدار کرد و گفت: بیمه کوثر جزو بیمه‌های موفق کشور است و خوشبختانه هرساله رضایت مردم از این بیمه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل بیمه کوثر گفت: به منظور افزایش، تسریع و تسهیل در ارایه خدمات درمانی به مشتریان، دستورهای لازم مبنی بر مذاکره و انعقاد قراردادهای جدید با مجموعه‌های بزرگ و معتبر درمانی در دستور کار قرار گرفته است.

مجید مشعلچی فیروزآبادی در پایان با ذی‌نفعان شرکت نیز دیدار و گفت‌‌وگو کرد و پیشنهاد داد: پس از پایان قرارداد‌ها از مشتریان شرکت بیمه کوثر نظرسنجی شود و نظر آن‌ها مدنظر قرار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: