April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۲۱۰
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
0
پس از افشای اطلاعات گروه الف در خصوص صدور مجوز افزایش ۵۵ درصدی قیمت شکر، نمادهای قندی بورس امروز (یکشنبه) بدون محدودیت دامنه نوسان معامله می‌شوند.
به گزارش پول نیوز، پس از تصویب افزایش قیمت شکر توسط کارگروه تنظیم بازار و وزارت صنعت معدن و تجارت، نمادهای قند و شکر به دلیل افشای این اطلاعات با اهمیت گروه الف، امروز متوقف شده و پس از ۶۰ دقیقه در بازار سهام بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی می‌شوند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، بر اساس مصوبه جلسه کارگروه تنظیم بازار در ۱۲ خرداد امسال، قیمت مصوب شکر تولید داخل برای سال ۱۳۹۹ از هر کیلوگرم ۴۰۵۰ تومان به ۶۳۰۰ تومان افزایش می‌یابد. البته این رقم، قیمت درب کارخانه است و قیمت خرده‌فروشی بعدا اعلام خواهد شد.

افزایش ۵۵ درصدی قیمت شکر در حالی به تصویب رسیده است که سهامداران نمادهای قندی در بورس از مدت‌ها قبل منتظر تصویب آن بودند. حال باید دید نمادهای قندی که به نوعی جزو جامانده‌های رشد بورسی به حساب می‌آیند در هنگام بازگشایی چه واکنشی به این مصوبه خواهند داد.

برچسب ها: سهامداران ، نماد ، بورس ، شکر ، قیمت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: