May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۳۲۶۸
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
0
بانک ان بی دی امارات، بزرگترین بانک دبی، صدها نفر را در این هفته طبق طرح تعدیل نیروی خود به خاطر تأثیرات بحران کرونا اخراج می‌کند.

بزرگترین بانک دبی ۸۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کرد/// فردا

 

به گزارش پول نیوز به نقل از گالف نیوز، در حالی که تعداد دقیق مشاغل مازاد در این بانک مشخص نیست، ولی به گفته یکی از منابع، بانک ان بی دی امارات 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند که برابر با حدود 800 نفر می شود.

اکثر این مشاغل از دست رفته، مربوط به امارات می‌شوند.

بانک ان بی دی طی بیانیه ای اعلام کرد تحولات اخیر تأثیرات قابل ملاحظه‌ای بر اقتصاد امارات و بخش خدمات مالی و بانکداری این کشور گذاشته است.

در این بیانیه آمده است:« با توجه به پیش بینی های اقتصادی که به آینده ای پرچالش اشاره می کنند، لازم است برخی از همکاران خود را از دست بدهیم تا بتوانیم نیازهای کسب و کار خود را در آینده تأمین کنیم».

« ما خوشبین هستیم که اقتصاد امارات بازگشایی می‌شود و بانک ان بی دی ساختار مناسبی برای ادامه حمایت از مصرف کنندگان و کمک به رشد کسب و کارها و افزایش سوددهی آنها دارد». این تعدیل نیرو احتمالاً کارمندانی از بخش خصوصی این بانک و سایر بخش ها را شامل می شود.


بانک ان بی دی امارات یک طرح چهار ساله تا پایان 2020 برای سرمایه گذاری یک میلیارد درهم در فناوری دیجیتال دارد.

مؤسسه اعتبارسنجی مودیز دورنمای اقتصاد امارات را در این ماه تغییر داد و اعلام کرد فضای فعالیت در این کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا، قیمت پایین نفت و چالش های قبلی در اقتصاد با مشکلات فراوانی روبرو است.

بانک ان بی دی قبلاً اعلام کرده بود سوددهی آن در سه ماهه اول سال جاری میلادی کاهش یافته است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: