May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۴۲۲۶
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
0
قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: از آبان‌ماه سال گذشته تعهدات ایجاد شده در فروش‌های فوری را قبل از موعد تحویل، به روز کرده‌ایم و هیچ معوقی در این بخش نداریم. تعهدات معوق در سایر برنامه‌های فروش نیز از ابتدای امسال تا روز ۱۸ تیرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷۰ درصد کاهش داشته و به حدود ۵۰ هزار دستگاه رسیده است.

به گزارش پول نیوز، محسن ناقدی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ساپکو، از تحویل ۶۰ درصد از خودروهای ثبت نامی در طرح فروش فوق العاده ۱۵ هزار دستگاه خودرو خبر داد و گفت: حدود ۹ هزار دستگاه از ۱۵هزار دستگاه به فروش رفته در این طرح را تحویل داده ایم و تا پایان تیرماه نیز باقی مانده خودروها را تحویل خواهیم داد که به این ترتیب دو ماه زودتر از موعد تعیین شده خودروها به دست مشتریان می رسد. 

وی ضمن استقبال از توسعه تعاملات با رسانه ها، بر تعریف فعالیت ها در ایران خودرو در مسیر خلق ارزش افزوده برای مشتریان تاکید و خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوعات مبتلابه و جاری حوزه فروش و بازاریابی با سرعت بالا درحال حل و فصل است و امیدواریم به زودی به سامان‌دهی کامل بینجامد.

راه اندازی باشگاه مشتریان ایران خودرو
ناقدی از راه اندازی باشگاه مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خبر داد و گفت: علاوه بر آن، به دنبال ایجاد میز کار مشتری هستیم تا امکان اتصال هر یک از مشتریان از درگاه مشخصی به بخش های مختلف ایران خودرو از جمله فروش‌، امدادخودرو و مدیریت ارتباط با مشتری به صورت آفلاین و یا آنلاین فراهم شود. در حوزه ارایه غیرحضوری خدمات فروش و پس از فروش اقدامات موثری آغاز شده که امیدواریم نتایج مناسبی کسب کنیم. 

وی موفقیت در هر بخشی را حاصل کار تیمی و جمعی دانست و ضمن دعوت از رسانه ها برای کمک به توسعه صنعت خودرو تصریح کرد: باید بتوانیم اطلاعات صحیح و کامل را از طریق رسانه ها به جامعه منتقل کنیم و رسانه ها نیز به عنوان چشمان تیزبین جامعه در شناسایی نقاط بهبود، به کمک صنعت خودروی کشور بیایند.
 
وی در ادامه از سرعت بالای کاهش تعهدات معوق خبر داد و گفت: افزایش تولید در سال جهش تولید در مقایسه با سال گذشته سبب کاهش تعهدات معوق شد. گروه صنعتی ایران خودرو، با برنامه ریزی های صورت گرفته در فروش و تحویل خودرو، به دنبال واقعی کردن قیمت ها و برقراری عدالت در توزیع خودرو است. 

استقبال از فروش محصول جدید
ناقدی در پاسخ به سوالی درباره قیمت محصول پروژه K132 گفت: این خودرو در بخش بندی بازار،‌ مشتریان خاص خود را داشته و ثبت نام بیش از ۶۰ هزار نفر در فروش مشارکت در تولید تاکنون، نشان دهنده اقبال بازار به این خودرو است.

وی تصریح کرد:‌ مبلغ تعیین شده در طرح مشارکت در تولید این محصول، به صورت علی الحساب تعیین شده و قیمت نهایی آن پس از ارایه مستندات از سوی ایران خودرو، توسط مراجع ذیصلاح در قیمت گذاری تعیین خواهد شد. ایران خودرو براساس قیمت مصوب نهادهای مرتبط محصول را به فروش خواهد رساند.

ناقدی افزود:‌ این خودرو در مقایسه با خودروهای هم کلاس و مشابه، با سطح قیمتی رقابتی، مناسب و عادلانه ای به مشتریان عرضه خواهد شد. 
 
وی در پاسخ به سوالی درباره تعهدات معوق تصریح کرد: از حدود ۵۰ هزار تعهد معوق و باقی مانده، حدود ۲۰ هزار خودرو متعلق به افرادی است که یک دستگاه خودرو ثبت نام کرده اند، مابقی این تعداد مربوط به مشتریانی است که بیش از یک خودرو ثبت نام کرده اند و خودروی اول خود را تحویل گرفته اند. تعهد معوق بخش اصلی مربوط به افرادی است که بیش از یک دستگاه ثبت نام کرده اند که آن نیز با ساز و کار تعریف شده ای تحویل خواهد شد.

ناقدی درباره تعهدات خودروهای گازسوز نیز گفت: با این که هدف،‌ تولید و توزیع بیش تر خودروهای گازسوز بود، اما الزاماتی برای آن تعریف شد که در نهایت شماره گذاری محصولات دوگانه سوز با مشکل مواجه شد. درحال حاضر مشکل تاکسی و وانت رفع شده و برای سایر خودروها نیز رایزنی وزارت صنعت با سازمان محیط زیست برای رفع مشکل ادامه دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: