April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۴۴۰۸
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
0
تخمین‌های پیشرفته وزارت تجارت و صنعت سنگاپور نشان داد اقتصاد این کشور در ۳ ماهه دوم ۴۱.۲ درصد نسبت به سه ماهه قبل آب رفته و از لحاظ فنی وارد رکود شده است.

کرونا اقتصاد سنگاپور را شکست داد

 

به گزارش پول نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، تخمین‌های پیشرفته وزارت تجارت و صنعت سنگاپور نشان داد اقتصاد این کشور در ۳ ماهه دوم ۴۱.۲ درصد نسبت به سه ماهه قبل آب رفته و از لحاظ فنی وارد رکود شده است.

تخمین تولید ناخالص داخلی سنگاپور که بیشتر از روی داده‌های ماه آوریل و می انجام شده است از آن‌چه تحلیل‌گران شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز پیش‌بینی می‌کردند بدتر بوده است. اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی رویترز انتظار داشتند که اقتصاد این کشور جنوب شرقی آسیا نسبت به ۳ ماهه قبل ۳۷.۵ درصد آب برود.

از لحاظ فنی رکود اقتصادی به معنای ۲ بار افت ۳ ماهه متوالی می‌باشد. اقتصاد سنگاپور در ۳ ماهه اول هم ۳.۳ درصد آب رفته بود.

در مقایسه با سال گذشته اقتصاد سنگاپور در سه ماهه دوم ۱۲.۶ درصد آب رفت که این از انقباض ۱۰.۵ درصدی که اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کردند بدتر بود.

عملکرد اقتصادی سنگاپور در نیمه دوم امسال به علت به کارگیری محدودیت‌های قرنطینه‌ای در بخش‌هایی از این کشور بدتر شد.

 

منبع: مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: