April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۴۴۵۲
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
0
امروز برای استان‌های واقع در سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز و شمال خراسان رضوی بارش باران پیش بینی می‌شود.

به گزارشپول نیوز  بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و برخی از نقاط هرمزگان، بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

همچنین در بعد از ظهر روز چهارشنبه در استان‌های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق خواهد داد.

پنج‌شنبه در استان‌های واقع در سواحل جنوبی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، خراسان شمالی و برخی مناطق شمال خراسان رضوی و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و مناطق مرکزی کشور در استان‌های یزد، اصفهان و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقت پیش بینی می‌شود.

جمعه در برخی نقاط شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و برخی نقاط خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و جنوبی و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش پراکنده،گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.


گفتنی است طی چهار روز آینده در منطقه‌ زابل و طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سمنان، جنوب تهران، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی خراسان جنوبی و در روزهای چهارشنبه تا اوایل وقت پنجشنبه در استان‌های بوشهر و خوزستان وزش باد شدید رخ خواهد داد که در بعضی از ساعات احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی دور از انتظار نیست.

طی دو روز آینده شرق دریای عمان و چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و روز‌های پنج شنبه و جمعه دریای خزر مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا در ۲5 تیر؛

وضعیت آب و هوا در ۲5 تیر؛

وضعیت آب و هوا در ۲5 تیر؛

وضعیت آب و هوا در ۲5 تیر؛

وضعیت آب و هوا در ۲5 تیر؛

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: