April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۴۵۵۰
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
0
سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید موقتی و عدوبرق در برخی استان‌ها تا شنبه هفته آینده خبر داد.
باد شدید و باران سه روزه در کشور
به گزارش پول نیوز، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی اموز در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر، شمال شرق کشور، برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، نیمه غربی کرمان، ارتفاعات هرمزگان، و فردا (جمعه ۲۷ تیر) در ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، غرب رمان جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

شنبه هفته آینده در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده در شمال غرب کشور نیز در ساعات بعدازظهر رگبار باران گاهی وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شده است. روز‌های یکشنبه و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

طی ۵ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی خیزش گردوخاک پیش بینی شده است. از فردا تا اواسط هفته در نوار شمالی و غربی کشور افزایش نسبی دما پیش بینی شده و امروز نیز دریای خزر مواج است.

آسمان تهران امروز با احتمال بارش‌های پراکنده ۵۰ درصدی و وزش باد جنوبی با سرعت ۱۳ تا ۲۲ کیلومتر پیش بینی شده است. فردا حداکثر دمای پایتخت ۳۵ درجه بالای صفر، احتمال بارش پراکنده ۲ درصدی و وزش باد جنوب-جنوب غربی ۹ تا ۱۷ کیلومتری پیش بینی می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: