April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۴۱۳
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
0
رئیس انجمن سرمایه گذاری های مشترک ایرانی و خارجی گفت: در جلسه اخیر بررسی سرمایه گذاری های خارجی درخواست یک و نیم میلیارد سرمایه خارجی در ایران در بخش های مختلف صنعتی و معدنی مورد بررسی قرار گرفت.

در خواست سرمایه گذاری در ایران افزایش یافت

 

به گزارش پول نیوز ، حسین سلیمی در مورد وضعیت سرمایه گذاری های خارجی و صدور مجوز برای سرمایه گذاری خارجی، گفت: جلسات سرمایه گذاری خارجی به علت شیوع ویروس کرونا مدتی برگزار نشد اما دو هفته قبل با حضور اعضا این جلسه برگزار و درخواست سرمایه گذاری های خارجی هیئت های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس انجمن سرمایه گذاری های مشترک ایرانی و خارجی افزود: خوشبختانه با درخواست های خوبی برای سرمایه‌گذاری از کشورهای مختلف آسیایی و حتی چند کشور اروپایی مواجه شدیم.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌های هیئت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در زمینه طرح های صنعتی، کشاورزی، معدنی و تولید مواد غذایی بود بیان داشت: در جلسه اخیر درخواست حدود یک و نیم میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی مورد بررسی قرار گرفت که برای حدود یک میلیارد دلار آن مجوز صادر شد.

سلیمی بیان داشت: البته صدور مجوز به معنای ورود سرمایه و آغاز بکار این هیئت های سرمایه گذاری در ایران نیست اما افزایش درخواست برای سرمایه گذاری خوشایند است؛ هر چند بخشی از آن به علت تجمیع و عدم برگزاری جلسات قبلی بود.

 

منبع: فارس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: