مسئول عرضه و پذیرش کارگزاری بانک ملت پاسخ داد؛
کد خبر: ۳۳۷۱۹۳
۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
0
مسئول عرضه و پذیرش کارگزاری بانک ملت اظهار کرد: شاخص بورس تا شهریور ماه سال جاری به روند روبه رشد خود ادامه می دهد و به قله یک میلیون ۹۲۶ هزار واحدی می رسد.
محمد صالحی

محمد صالحی، مسئول عرضه و پذیرش کارگزاری بانک ملت و مدیر توسعه بازار در گفتگو با خبرنگار پول نیوز گفت: زمانی که شاخص کل بورس از مرز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی به کانال یک میلیون ۶۱۰ هزار واحدی رسید، باعث اصلاح بازار در کوتاه مدت شد.

 

وی افزود: با افت شاخص در کانال یک میلیون واحدی، کف حمایتی در کوتاه مدت ایجاد شد که اگر آن را مشاهده کنیم میبینیم که به یک سری نقاط مقاومتی برخورد کرده و کمی با واکنش همرا بوده است.

 

صالحی بیان کرد: شاخص بورس اولین مقاومتی که در پیش داشت، عدد یک میلیون ۷۵۵ الی ۷۶۰ هزار واحد بود که امروز به این محدوده رسیده و به آن واکنش نشان داده است.

 

مسئول عرضه و پذیرش کارگزاری بانک ملت در ادامه بیان کرد: شاخص دو نقطه دیگر هم در پیش دارد که نقطه مربوطه می‌تواند یک میلیون ۸۲۰ و یک میلیون و ۱۲۶ هزار واحد باشد که نقاط مهمی برای شاخص محسوب می‌شوند.

 

صالحی مطرح کرد: در نیمه اول شهریور ماه، شاخص به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، ولی به نطقه مربوطه واکنش نشان می‌دهد که در روز بعد آن را جبران می‌کند.

 

این کارشناس بازار سرمایه گفت: نقطه ۱ میلیون ۹۲۶ هزار واحدی برای شاخص بسیار با اهمیت است، زیرا اگر بخواهد این موضوع را رد کند، برای شاخص سخت است، اما در شهریور ماه از این عدد عبور میکند، زیرا پیش بینی می‌شود در اواخر شهریور ماه عرضه بیشتر شده و اجازه صعود قله به یک میلیون و ۹۲۶ هزار واحدی داده نشود.

 

گفتگو از سحر گلی زاده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: