April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون گردشگری منطقه آزاد کیش در گفت و گو با پول نیوز:
کد خبر: ۳۳۷۲۶۴
۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
0

خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گفت و گو با پول نیوز درباره طرح ها و برنامه های گردشگری کیش در هفته دولت عنوان کرد: با توجه به اینکه در هفته دولت افتتاح چند پروژه مهم در مناطق آزاد توسط رئیس جمهور محترم (بصورت ویدئو کنفرانس) در برنامه ها قرار گرفته است در حوزه گردشگری جزیره کیش نیز بهره برداری از یکی از پروژه های تاسیسات گردشگری که هتل ۵ ستاره ای با حجم سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیارد ریال می باشد در دستور کار قرار دارد.
 
وی ادامه داد: همچنین برخی پروژه های زیرساختی نیز در این ایام شروع به کار می کنند که از جمله می توان به شروع مطالعات زیر ساختی و طرح مدیریت جامع سایت تاریخی حریره اشاره کرد.
 
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد: با اتمام فاز مطالعاتی مرمت استحفاظی، فاز اول اجرایی مسجد امیر المومنین که یک بنای تاریخی در فهرست آثار ملی ثبت شده است آغاز خواهد گردید.

وی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و ضعیف شدن ورود گردشگر به کیش بیان کرد: در بخش زیرساخت ها امسال تصمیم گرفته شد به اصلاح فرایند ها و به روز رسانی ضوابط و استاندارد ها در صنعت گردشگری کیش بپردازیم و همچنین تعدادی کار زیر ساختی نیز در حوزه توسعه گردشگری و میراث فرهنگی انجام شد که مهم ترین آن ثبت بازار قدیمی کیش (بازار فرانسه) در فهرست آثار ملی بود.

خسرو نشان در پایان عنوان کرد: برنامه ریزی هایی نیز در جهت مرمت و احیای اماکن تاریخی و احداث چند موزه با رویکرد های مختلف در جزیره کیش در دست انجام است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: