May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۸۴۴۸
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
0
رئیس‌جمهوری امروز (پنجشنبه، ۲۷ شهریور) بیمارستان پوست رازی تهران را با زیربنای ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۷۶ تخت و مجتمع جامع پیوند حضرت مهدی (عج) بیمارستان مسیح دانشوری را با زیربنای ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و تعداد ۱۰۰ تخت افتتاح کرد.

روحانی بخش پوست بیمارستان‌ رازی و مجتمع پیوند حضرت مهدی (عج) را افتتاح کرد

به گزارش پول نیوز ،بیمارستان پوست رازی تهران نیز با زیربنای ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۷۶ تخت با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۵۵۰ نفر ساخته شده است. این دو پروژه توسط دکتر حسن روحانی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

 

عملیات اجرایی این پروژه در ۸ طبقه از سال ۱۳۸۸ اغاز شد که دارای ۸ اتاق عمل سرپایی و ۴ اتاق عمل جراحی، بخش اورژانس با ۱۸ تخت، بخش بستری با ۱۴۱ تخت، بخش‌های ویژه با ظرفیت ۱۳ تخت و بخش شیمی درمانی با ظرفیت ۴ تخت است. همچنین در این بیمارستان علاوه بر بخش‌های جراحی و درمانی ذکر شده می‌توان به بخش های تشخیصی از جمله رادیولوژی، فوتوتراپی، آزمایشگاه و بخش‌های شیمی درمانی اشاره کرد.

 

مجتمع جامع پیوند حضرت مهدی (عج) بیمارستان مسیح دانشوری

 

ششمین پروژه آماده افتتاح در روز پنجشنبه با حضور رییس جمهوری، مجتمع جامع پیوند حضرت مهدی (عج) بیمارستان مسیح دانشوری با زیربنای ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و تعداد ۱۰۰ تخت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۴۰۰ نفر است. عملیات اجرایی پروژه مرکز پیوند مسیح دانشوری از سال ۱۳۸۶ آغاز شد. این مجتمع دارای ۶ تخت جراحی، بخش بستری با ۴۱ تخت و بخش های ویژه با ظرفیت ۵۳ تخت است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: