April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۴۰۳۷۸
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
0
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک آغاز هفته تربیت بدنی، گفت: ماه هاست که کشور درگیر شیوع ویروس منحوس کرونا شده و این فرصتی برای تغییر نگاه قهرمانان، مربیان و جامعه به مقوله ورزش است.
به گزارش پول نیوز، جلیل حقگویان ضمن تبریک آغاز هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: باید از فرصت ایجاد شده استفاده کنیم و به سمتی حرکت کنیم که نه تنها ورزش تعطیل نشود؛ بلکه باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و راه اندازی پویش آگاهی بخش و برگزاری وبینار‌های آموزشی و اجرای طرح های خلاقانه این تهدید را تبدیل به فرصت کنیم.
حقگویان ادامه داد: آموزش اصول، مبانی و تئوری های تربیت بدنی با استفاده از فضای مجازی می تواند تاثیر فراوانی در گسترش و توسعه ظرفیت های ورزشی منطقه داشته باشد و برنامه ریزی جهت هدفمندسازی ترویج ورزش با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی یکی از اولویت های مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم در این ایام است.

وی افزود: در مجموع 30 برنامه شامل مسابقات ورزشی، برگزاری کارگاه های تخصصی جهت آموزش اصول علمی مربوط به رشته های متنوع و... به مناسبت هفته تربیت بدنی و بیش از 100 برنامه دیگر تا پایان سال در سطح جزیره قشم اجرایی خواهد شد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه ورزش یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح در اجتماع است، بیان کرد: مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم همواره سعی بر این داشته که جایگاه ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی روزمره شهروندان نقشی اساسی و بنیادی داشته باشد.

حقگویان تصریح کرد: امروز مسئولیتی سنگین متوجه جامعه ورزش و جوانان جزیره زیبای قشم است و تنها با تلاش می توان با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که در حرکت پرشتاب ورزش وقفه ایجاد می‌کند، به سوی اهداف توسعه ورزش حرکت کرد.

به گفته وی؛ اگر بخواهیم جامعه ای پویا داشته باشیم باید به ورزش و فعالیت های بدنی اهمیت دهیم و شرایطی را فراهم کنیم تا ورزش به عنوان مهمترین اصل در زندگی شهروندان نفوذ داشته باشد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با قدردانی تلاش ها و حمایت های دلسوزانه مقام عالی سازمان منطقه آزاد قشم جناب آقای مهندس مومنی، روسای هیات ها و جامعه ورزش قشم، خاطرنشان کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش به تلاشگر، مدیران باشگاه ها، خیرین حوزه ورزش، دبیران تربیت بدنی مدارس، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان و اصحاب رسانه فعال در این زمینه تبریک عرض می نمایم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: