April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت آریاناران خبر داد؛
کد خبر: ۳۴۰۴۲۸
۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
0
محمد خوشبین مدیرعامل شرکت آریاناران درباره مهم‌ترین اقدامات این شرکت در ۶ ماه نخست سال ۹۹ گفت: با هدف کاهش آلایندگی و حفظ محیط‌زیست سیستم و تامین سوخت مناسب جهت مصرف دستگاه‌ها و کارایی بیشتر مخازن سوخت و فیلتراسیون تعویض و نوسازی کامل شده است.
نوسازی ناوگان حفاری و عملیات صحرایی آریاناران
به گزارش پول نیوز، خوشبین با اعلام این خبر و با بیان این‌که برنامه نوسازی ناوگان حمل ونقل این شرکت با حمایت‌های دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و مهندس ارجمندی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در حال پیگیری است، افزود: بخشی از برنامه نوسازی ناوگان حفاری و عملیات صحرایی این شرکت با خرید یک دستگاه حفاری و یک دستگاه لودر در شش‌ماهه نخست سال جاری اجرایی شد.

وی افزود: همچنین ایجاد و ساخت امکانات رفاهی پرسنل از طریق ساخت ساختمان change house یکی دیگر از اقدامات مهم این شرکت از ابتدای سال جاری تا‌کنون بوده است.

مدیرعامل شرکت آریاناران به تعمیر، بازسازی و راه‌اندازی یک دستگاه شاول ترکس با جام ۱۷ متر مکعبی اشاره کرد و گفت: همچنین با تکیه بر توان داخلی موفق شدیم یک دستگاه دامپتراک ۱۳۶ تنی که حدود ۱۰ سال متوقف بود را تعمیر کنیم و به ناوگان حمل و نقل شرکت اضافه کنیم.

خوشبین با تاکید بر این‌که موفقیت‌های به دست آمده در این شرکت با عنایت به سابقه، تجربه و تخصص نیرو‌های شرکت که قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین نیرو‌ها هستند، به وجود آماده گفت: در حال حاضر کمبود نقدینگی، افزایش بی رویه و ناهنجار قیمت اقلام و مواد مصرفی از مهم‌ترین مسائل پیش روی شرکت برای توسعه بیشتر است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: