April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۱۰۶۹
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
0
وزیر راه و شهرسازی گفت: همزمان در حال تحول تجهیزات سخت افزاری، نرم افزاری و تحول در نیروی انسانی سازمان هواشناسی هستیم تا با دیتای درست آسیب‌ تغییرات آب و هوایی برای مردم کاهش دهیم.
به گزارش پول نیوز، «محمد اسلامی» امروز در پنجاه و پنجمین نشست شورای مدیران سازمان هواشناسی که به صورت ویدئو کنفرانس برای افتتاح طرح های هواشناسی استان‌ها برگزار شد، گفت: مهمترین رخداد سال ٩٨ تاکنون عدم غافلگیری هنگام رخدادهای طبیعی بوده است که موجب رضایت مردم شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که اطلاعیه ها و هشدارها و ادبیات نامه های هواشناسی درست نگاشته شده و تفاوت متن اطلاعیه و هشدار رعایت می شود.

وی گفت: به طور مشخص نیازمند سامانه های دقیق و تخصص پرسنل هستیم تا نامه های هواشناسی با دقت بیشتری منتشر شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال‌های اخیر نامه های هواشناسی با سیستم دقیق و تحلیل درست نیروی انسانی قوت گرفته است و نوسازی در سازمان هواشناسی آغاز شده است.

اسلامی گفت: بعد از حوادث طبیعی نیز اولین بار است ظرف یکسال، کل بازسازی انجام می شود و تخریب ها جمع آوری و بلافاصله خانه های مردم بازسازی و تحویل داده شده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در بحث هواشناسی هم عامل انسانی هم ساختار و هم سیستم نرم افزاری و سخت افزاری را تومان تغییر خواهیم داد تا سنجش سیل و سایر حوادث طبیعی و حتی مدیریت منابع آب بتوانیم بهترین پیش بینی را داشته باشیم و دیتا و داده بی کیفیت تولید نشود.

در این نشست که مقامات کشوری و معاونان ستادی سازمان هواشناسی به طور حضوری و مدیران ۳۱ اداره کل هواشناسی استانی به طور غیرحضوری و از طریق ویدئو کنفرانس شرکت داشتند، کارشناسان و مدیران برتر ستادی و استانی هواشناسی کشور در سال ۱۳۹۹معرفی شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: