April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۵۷۷۶
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
0
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا درباره ورود ممنوعیت ورود خودروهای شخصی غیربومی به شهرهای دارای وضعیت زرد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پول نیوز، «حسین قاسمی» دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: براساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اگرچه روند بیماری نزولی است اما شکننده است و همچنین ما نگران این هستیم که مجدد با پیک بیماری مواجه شویم بنابراین تصمیم بر این شد که ورود خودروهای شخصی غیربومی به شهرهای زرد که مسافرپذیر هستند یا شهرهایی که به وضعیت زرد می‌رسند از جمله شهرهای استان‌های شمالی کشور و همچنین شهرهای اصفهان، شیراز، مشهد، کیش، قشم، بوشهر و بندرعباس ممنوع شود.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا تصریح کرد: ممنوعیت ورود به این شهرها با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی همراه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: