April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
در جلسه مشترک رئیس کل بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی بررسی شد؛
کد خبر: ۳۴۶۹۹۸
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
0
در جلسه مشترک رئیس کل بانک مرکزی و وزیر راه و شهرسازی راهکارهای تأمین مالی «طرح اقدام ملی مسکن» بررسی شد.

راهکارهای تأمین مالی «طرح اقدام ملی مسکن»

 

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، در این جلسه که با حضور مدیران عامل برخی بانکها و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، همتی ضمن تأکید بر ضرورت ساخت مسکن، خواستار مشارکت بانک ها در تسهیلات دهی و رونق بخش مسکن شد.

رئیس شورای پول و اعتبار ضمن اعلام تداوم حمایت شبکه بانکی از طرح های حوزه مسکن، خواستار مشارکت فعالانه آنها در این طرح ها شد.

همچنین رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: ضروری است بانکها درحد توان خود و بدون اینکه دچار ناترازی شوند در طرح‌های مرتبط با تسهیلات بخش مسکن مشارکت کنند.

خاطرنشان می شود، همتی ضمن تأکید بر ظرفیت و امکانات شبکه بانکی در تأمین مالی این طرح، تصریح کرد: برای تأمین مالی این طرح می توان از توان و ظرفیت مجموعه‌ای از بانکهای خصوصی و دولتی به منظور تأمین مالی طرح اقدام ملی مسکن استفاده کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد، راهکارهای همکاری بانک ها در طرح اقدام ملی مسکن و نیز سایر پروژه های حوزه مسکن نظیر تشکیل صندوق‌های زمین ومسکن توسط بانکها بررسی و نتایج در جلسات مشترک میان دو نهاد بررسی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: