April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۷۴۵۷
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
0
در شرایطی که بنگاه های اقتصادی، شیوه، زمان و مکان فعالیت خود را با استناد به اصل «لزوم سودآوری» طراحی و اجرا می کنند، بانک ملی ایران «خدمت بی منت» به عموم مردم و مشتریان را بدون توجه صرف به تعادل درآمد و هزینه استراتژی خود قرار داده است.

«خدمت بی منت»، اولویت نخست شعب بانک ملی استبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، اکنون بسیاری از نقاط دورافتاده کشور، جزایر مسکونی خلیج فارس، نقاط صفر مرزی و حتی کویر مرکزی که هیچ توجیه اقتصادی مشخصی برای فعالیت در آنها وجود ندارد، از خدمات اقتصادی، بانکی و مالی بانک ملی ایران بهره می برند.

بانک ملی ایران که متعلق به دولت، بیت المال و مردم است، تنها با دیدگاه هزینه و فایده اداره نمی شود، بلکه هدف نخست آن پیاده سازی اهداف بلند اقتصادی کشور و ارائه خدمات عمومی به مشتریان است و طبیعی است که در این مسیر، بسیاری از هزینه های اجتناب ناپذیر بر این بنگاه اقتصادی – اجتماعی تحمیل شود.

در چنین شرایطی، زیان دهی بخش قابل توجهی از شعب بانک ملی ایران پدیده ناشناخته ای نیست و این مساله، مبتلابه بسیاری از نهادهای حمایتی دولتی است.

با این حال توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال، کاهش هزینه های غیرضرور و نیز ادغام شعب با بهره وری کم طی سال های اخیر، به مرور زیان ناشی از فعالیت شعب مورد اشاره را کاهش داده است.

بانک ملی ایران به پشتوانه سرمایه عظیم مردمی خود، خدمات رسانی به مشتریان در بیش از 3300 واحد را وظیفه ای قطعی می داند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: