April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۷۵۱۳
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
0
ارزش دلار در معاملات امروز با ۰.۰۸ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۱.۶۶۷ واحد بسته شد.

شاخص دلار 0.08 درصد ریزش کرد

 

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، نگرانی ها از وضعیت واکسیناسیون در اروپا بار دیگر باعث احتیاط معامله گران و تردیدآن ها نسبت به احیای سریع رشد اقتصادی در قاره سبز شده است. پنج کشور عضو اتحادیه اروپا در بیانیه ای خواستار برگزاری نشستی پیرامون چگونگی توزیع واکسن ها شده اند. به گفته سباستین کورتس- صدراعظم اتریش- این امکان وجود دارد که برخی از کشورهای عضو اتحادیه با قراردادهای مخفی با سازندگان واکسن ها به دنبال دریافت مقادیر بیشتری از واکسن ها نسبت به میزان تعیین شده باشند. در نامه مشترک اتریش، جمهوری چک، لتونی، اسلوونی و بلغارستان نسبت به توزیع نامتوازن واکسن در کشورهای عضو ابراز نگرانی کرده اند.


استراتژیست های ارزی آی ان جی در یادداشتی نوشتند: برآیند وضعیت موجود نشان می دهد که تغییری بنیادین یا سریع در سیاست های بانک مرکزی آمریکا متصور نخواهد بود. نرخ بهره های واقعی در سطح منفی یا حدود صفر باقی خواهند ماند و تغییر در سیاست های فعلی مستلزم آن خواهد بود که تا پایان سه ماهه دوم سال شاهد احیای اقتصاد این کشور و بازگشت به سطوح قبل از کرونا باشیم. فعلا چنین چشم اندازی خیلی محتمل نیست.

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۸ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۱.۶۶۷ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۷۵ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۱ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۹۲ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۸ درصد بالا رفت و ماندن در کانال ۱.۱۹ به ۱.۱۹۵ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۱۰۸.۹۸۴ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۷۴ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۵۰۸ یوان چین اعلام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: