May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۲۳۲۰
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین افتتاح مجموعه کیبل‌اسکی مارینا با اشاره به ظرفیت‌های این مجموعه، به توسعه گردشگری بر مبنای ورزش‌های دریایی تاکید کرد و کیش را پایلوت ورزش‌های آبی کشور برشمرد.

بهره برداری از مجموعه کیبل اسکی مارینا در کیش با اعتبار ٢٠ میلیارد ریالی

 

به گزارش پول نیوز، جعفر آهنگران صبح امروز پنجشنبه ٢٧ خرداد در مراسم افتتاح سایت کیبل‌اسکی مجموعه “مارین‌دریا کیش” اظهار داشت: این مجموعه با سه لاین دویست‌متری، دومین مجموعه بزرگ کیبل‌اسکی ایران با شرایط ایده‌آل می‌باشد که با هدف توسعه ورزش‌های آبی، ساحلی و دریایی جزیره کیش راه اندازی شد.

مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش نیز با اشاره به موج‌شکن‌های مناسب در دو طرف سایت، اظهار کرد: در این مجموعه خدمات اسکی روی آب با کابل در سه لاین با شرایط مختلف ارائه می‌شود.

عزیزاله فرضی‌پور سرمایه‌گذاری این مجموعه‌ جدید را بیش از ۲۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد کلوپ‌های غواصی و تفریحات دریایی در کیش و اینکه جزیره، پایلوت کشور در زمینه ارائه خدمات دریایی می‌باشد، در این حوزه اشتغال‌زایی بسیار خوبی صورت گرفته است و این مجموعه‌ها در سال به حدود یک میلیون و هشتصد هزار نفر خدمات ارائه می‌دهند.

فرضی‌پور مجموعه کیبل‌اسکی را از ظرفیت‌های بسیار خوب و جدید جزیره کیش در توسعه ورزش‌های آبی کشور دانست.

همچنین در ادامه مدیر مجموعه مارین‌کیش با بیان این مطلب که با افتتاح مجموعه کیبل‌اسکی مارینا، دومین کیبل‌اسکی کشور می‌باشد، گفت: با افتتاح این سایت امکان آموزش این رشته ورزشی نیز از سن کودکی فراهم شده است و ۷ نفر به‌طور مستقیم به چرخه‌ اشتغال این مجموعه اضافه شدند.

علیرضا رومنده ادامه داد: با افتتاح این مجموعه ظرفیت بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات کیبل‌اسکی در سطوح منطقه، ملی، بین‌المللی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی برای ۱۵۰ نفر به‌طور مستقیم در کل این مجموعه، گفت: رشته‌های دریایی این مجموعه شامل رشته‌های مختلف بادبانی، کایت‌بوردینگ، کایاک اقیانوسی و پدل‌بورد، و کیبل‌اسکی می‌باشد که بر اساس قاعده هرم ورزش در این مجموعه به طور مستقیم حمایت می‌شوند و با اتکا به “ورزش برای همه” برای ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سرمایه‌گذاری شده است.

رومنده سرمایه‌گذاری کل مجموعه مارینا را بیش از ۲هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طرح این مجموعه از سال ۸۹ با پایان ساخت موج‌شکن‌ها، آغاز شده است و با دریافت مجوز فعالیت در سال ۹۷، و اجرای طرح های توسعه ای در سال‌های مختلف در حال حاضر با ۹۰درصد ظرفیت خود به بهربرداری رسیده که با استقبال بسیار خوبی همراه خواهد بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: