April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۴۱۵
۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
0
بر اساس اطلاعات به دست آمده و قیمت‌های موجود در بازار مسکن کرج، لیستی از متوسط قیمت اجاره ماهانه در برخی از مناطق کرج و حومه به دست آمده است.
نرخ اجاره در استان البرز / گوهردشت ارزان‌تر است یا هشتگرد؟
به گزارش پول نیوز، بنا بر داده‌های دریافتی از سایت دیوار و قیمت مسکن در بازار مسکن استان البرز، لیستی از مناطق ارزان آن استان برای اجاره‌نشینی تهیه شده است. بر اساس اطلاعات موجود در جدول، هشتگرد و ماهدشت دو منطقه ارزان قیمت و عظیمیه و فاز یک مهرشهر دو تا از مناطق گران قیمت کرج برای اجاره‌نشینی هستند.

متوسط نرخ اجاره در مناطق شهر جدید هشتگرد، ماهدشت و محمدشهر در کانال دو میلیون تومان ثبت شده است و از مناطق ارزان کرج برای اجاره‌نشینی هستند.

مارلیک و کیانمهر مناطقی هستند که با اجاره ماهانه در محدوده سه میلیون تومان ثبت شده‌اند.

مناطق فردیس، شهر جدید اندیشه و کوی زنبق مناطقی هستند که نرخ اجاره در آن مناطق در کانال پنج میلیون تومان ثبت شده است.
[yektanet.com]اجاره در مناطق مهرشهر – فاز ۴ و گوهردشت در محدوده ۶٫۵ میلیون تومان، در مناطق مهرشهر – فاز ۳، مهرشهر – فاز ۲ و مهرویلا در کانال هفت کیلیون تومان اعلام شده است

عظیمیه و مهرشهر – فاز ۱ مناطقی هستند که اجاره ماهانه در آن مناطق برای یک آپارتمان ۸۰ متری حدود هشت میلیون تومان ثبت شده است و نرخ اجاره گران‌تری را نسبت به دیگر مناطق جدول زیر دارند.

در جدول زیر متوسط نرخ اجاره مسکن در برخی از مناطق کرج و حومه را مشاهده می‌کنید. (دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر کرج و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.) (قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)
برچسب ها: مسکن ، کرج ، البرز ، پول ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: