April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۶۶۵
۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۵
0
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد موضوع کاهش جمعیت و پیر شدن جمعیت ایران را یک کودتای خزنده دانست و گفت: لازم است تشکل‌های مهدوی به این موضوع ورود کنند.
تشکل‌های مهدوی به بحث ازدیاد جمعیت ورود کنند
به گزارش پول نیوز، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» در جلسه شورای مهدویت استان یزد با تاکید بر اینکه تشکل‌های مهدوی باید روی شعار سال کار کنند، اظهار کرد: یاوران حضرت مهدی (عج) هم به لحاظ تعداد و هم به لحاظ اعتقادی باید تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه کاهش جمعیت یک کودتای خزنده است، عنوان کرد: اگر روند رشد جمعیت به همین شکل پیش برود، ۲۰ سال آینده جمعیت کشور ما پیر می‌شود و این موضوع یک مسئله جدی است و این امر کاهش جمعیت شیعیان را به دنبال خواهد داشت.

ناصری بر ازدیاد جمعیت و تولید نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: ما در همه حوزه‌ها اعم از اعتقادی و صنعتی و فرهنگی نیاز به نیروی انسانی جوان داریم و لازم است همه تشکل‌های اثرگذار از جمله تشکل‌های مهدوی به این موضوع و فرهنگ سازی در مورد آن ورود کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان ادامه داد: اگر می‌خواهیم مهدی یاور داشته باشیم باید اول مهدی باور تربیت کنیم و این موضوع می‌طلبد که در بحث آموزش مربیان و معلمان ورود جدی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده، ولی فقیه در استان، راه‌اندازی رشته‌های تخصصی مهدویت در حوزه علمیه یزد، تشریح فعالیت‌های تشکل‌های مهدوی در سطح استان، حضور گسترده در فضای مجازی به توصیه امام جمعه یزد، ایجاد گروه‌های مجازی تشکل‌های مهدوی، ضرورت توجه جدی آموزش و پرورش به بحث مهدویت از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: