April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۶۹۲
۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
0
امروز در حالی که بازار سایپایی ها اولین گام برای ارزان شدن قیمت را برداشته بود برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو رشد قیمت را تجربه کردند.

گام لرزان ایران خودرو برای کاهشی شدن

به گزارش پول نیوز، با تعطیلی بنگاه‌های خودرو فعالان بازار خودرو پیش بینی کردند که بازار خودرو آرام آرام به سمت نزولی شدن گام برخواهد داشت. این روند در سایپا امروز آغاز شد، اما در میان پرطرفدار‌های ایران خودرویی‌ها که روزگذشته رشد قیمت داشتند، این روند لرزان آغاز شد، بطوریکه در کنار ثبات قیمت غالب محصولات این شرکت دو خودرو «سمند LX با موتور EF۷» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کردند. رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله‌ای در بازار صورت نمی‌گیرد.

به گفته فعالان بازار خودرو رشد قیمت در بازار پرطرفدار‌های ایران خودرو همزمان با افت نرخ دلار نیز بوده که این امر نیز بر کاهشی شدن بازار اثر گذار بوده است.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF۷» امروز با افزایش قیمت یک میلیونی در بازار ۲۳۶ میلیون تومان رسید. اما «سمند LX» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و با قیمت ۲۰۶ میلیون قیمت گذاری شد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن» نیز با قیمت همانند روز گذشته ۲۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار خودرو می‌توان گفت در میان خانواده محصولات پژو ۲۰۶ نیز امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» با افزایش یک میلیونی امروز در بازار ۲۱۶ میلیون تومان ارزش گذاری شد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «۲۰۶ صندوقدار» نیز امروز بدون تغییر به ترتیب با قیمت ۲۶۳ و ۲۴۸ میلیون تومان قیمت گذاری شدند.
برچسب ها: خودرو ، بازار ، پول نیوز ، پول ، ماشین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: