May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۹۵۰
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
0
مدیرکل استاندارد استان تهران از پلمب ۴۴ شهربازی در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۱۰۰۰ مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان انجام و ۸۰۵ تجهیز پلمب شد.

اسامی ۹ شهربازی‌ غیراستاندارد تهران اعلام شد

 

به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری، با اشاره بر اجرای طرح تابستانه نظارت بر تجهیزات بازی و شهربازی‌ها، گفت: با وجود اطلاع‌رسانی‌های مکرر اداره‌کل، مبنی بر ممنوعیت بهره‌برداری از تجهیزات بازی بدون مجوز استاندارد، همچنان شاهد فعالیت این تجهیزات و قصور بهره‌برداران آن هستیم؛ که با تلاش کارشناسان و بازرسان استاندارد، از ابتدای سال تاکنون و نیز با اجرای طرح تابستانه نظارت بر تجهیزات بازی در استان، ۴۴ شهربازی پلمب شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به شهربازی‌های بدون مجوز، اخطار و فرصت برای رفع نواقص تجهیزاتشان داده شده، اظهار کرد: اسامی شهربازی‌هایی که تاکنون اقدام موثری برای اخذ مجوز استاندارد نکرده‌اند شامل رفاه اتوبان یاسینی، بوستان میعاد در منطقه ۵، روبوکیدز باغ کتاب، مرکز خرید ایده‌آل خیابان امین الملک، نرگس تهرانسر و بازیکده خانواده حکیمیه در شهر تهران، امیرکبیر شهریار، شادان پارس خاوران و معلم در پاکدشت است.

طاهری ضمن هشدار به شهروندان نسبت به استفاده از تجهیزات غیراستاندارد، گفت: در نتیجه بازرسی و نظارت بر تجهیزات بازی، از ابتدای سال، برای حدود ۶۰۰ تجهیز شهربازی مجوز بهره‌برداری صادر شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: